Anbefaling: "Shaolin Soccer" - lækker fodb~
Fra : Peter Holm

Dato : 27-04-03 09:47

Hi!

Jeg vil lige lave en lille anbefaling for en kinesisk film jeg så i går.
"Shaolin Soccer" er super-griner og indeholder alle de elementer man kan
ønske sig, hvis man i forvejen er nyder af kung-fu genren. Jeg er udpræget
sportshader, men det humoristiske foldboldindhold i Sholin Soccer kan næsten
få mig til at trille lidt med en læderkugle. En ægte kung-fu komedi af
højeste klasse!
Jeg ved ikke hvor den kan købes - jeg har lånt mig til den af en gut der har
den fra hong-kong.
Du kan læse lidt om den her: http://us.imdb.com/Title?0286112

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-04-03 10:21

Således skrev "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> i dk.kultur.film
Sun, 27 Apr 2003 10:47:21 +0200:

>Jeg ved ikke hvor den kan købes - jeg har lånt mig til den af en gut der har
>den fra hong-kong.

Laserdisken har den i region 0 til 149,-

<http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=1004175613712862>

Knud
--
A large dog will have a surprising effect on your life.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 27-04-03 11:05

Peter Holm wrote:
> [...]
> En ægte kung-fu komedi af højeste klasse!
> Jeg ved ikke hvor den kan købes - jeg har lånt mig til den af en gut

Tænk, jeg troede det bare var én, lang reklame for Puma :)
Men du har ret, den er sjov!

--
Jacob

Many people think that history is a dull subject. Dull? Is it "dull"
that Jesse James once got bitten on the forehead by an ant, and at
first it didn't seem like anything, but then the bite got worse and
worse, so he went to a doctor in town, and the sec etary told him to
wait, so he sat down and waited, and waited, and waited, and waited,
and then finally he got to see the doctor, and the doctor put some
salve on it? You call that dull?

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-04-03 21:04

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højeste klasse!
> Jeg ved ikke hvor den kan købes - jeg har lånt mig til den af en gut der

Hvis man godt kan li' blandingen af kung-fu og fodbold, skal man da bare se
på Cantona :D

Mvh.
Lars

Fra : Øistein Wind

Dato : 27-04-03 21:46

> Hvis man godt kan li' blandingen af kung-fu og fodbold, skal man da bare
se
> på Cantona :D

Det er vidst et godt stykke tid siden han sidst var ude med støvlen....

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 28-04-03 01:19

"Øistein Wind" <*oistein.wind*@*gmx.net*> skrev i en meddelelse :
> se
> >

> Det er vidst et godt stykke tid siden han sidst var ude med støvlen....

I disse tider må man vist nøjes med en fodboldstøvle sparket i ansigtet på
David Beckham

mvh
Mads

Fra : Per

Dato : 28-04-03 09:03

> [...]
> højeste klasse!
> Jeg ved ikke hvor den kan købes - jeg har lånt mig til den af en gut der

Den har været fremme i gruppen for længe siden, hvor jeg også bestilte den
hos Asianmovies.

Fra : Henrik Rytter

Dato : 28-04-03 09:45

Og her http://www.dvd-basen.dk/shaolinsoccer/soccer.php3