Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow med LYD - med programmet NERO
Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 27-04-03 09:19

Med stærk interesse for hvordan man sætter baggrundslyd til billederne på
en VCD når det drejer sig om NERO - efterlyser jeg nogle som ved hvordan
det gøres.

(Skal kunne vises på DVD-afspilleren).

Bjarne

Fra : Pico

Dato : 27-04-03 14:24

Bjarne Stenfeldt wrote:
> Med stærk interesse for hvordan man sætter baggrundslyd til
> billederne på en VCD når det drejer sig om NERO - efterlyser jeg
> nogle som ved hvordan det gøres.
>
> (Skal kunne vises på DVD-afspilleren).

Ja det har jeg ikke prøvet, men det må da kunne lade sig gøre i
Microsoft Movie Maker, Adobe Premiere & Pinnacle Stidio v. x.
Der er sikkert mange andre programmer, men de såkaldte vidio
programmer kan snilt sådan noget, det er jo ligegyldigt om det
er levende eller døde billeder.
Pico