Tabel i Publisher
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 27-04-03 01:06

Benytter Publisher 2000.

Jeg har ikke haft held til at finde det sted, hvor man
helt manuelt kan fastsætte målene på cellerne i en tabel.
Hvis man da kan ?

Min opgave er at lave en tabel på 2 kolonner og
5 rækker med fastlåste mål.

Er der nogen som kan give et tip ?

Venlig hilsen
Jørgen Carlsen

Fra : pre

Dato : 27-04-03 09:02

Prøv at eksperimentere med at importere en færdig tabel fra Word.
Word´s håndtering af tabeller overstiger langt hvad Publisher kan
præstere. Hvis du stiller om til Word gruppen kan du se en god
adresse i mit svar til Steffen. Han har det samme ønske.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 27-04-03 15:16

pre skriver:

> Prøv at eksperimentere med at importere en færdig tabel fra Word.
> Word´s håndtering af tabeller overstiger langt hvad Publisher kan
> præstere.

Tak for et godt råd.

Hilsen JC

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-03 16:18

Nu har jeg ikke lige publisher 2000, men i 2002 skal man markere tabellen og
så enten vælge menuen formater - tabel eller højreklikke i tabellen og
vælger Formater. Så skal man bare se på fanen størrelse.
Typisk MS, hvor man i word styrer det hele i Tabel menuen, hvor man her så
skal i formater menuen i stedet for. Tabel kan kun ses i Formater menuen,
hvis tabellen er markeret.

Kurt

Fra : pre

Dato : 27-04-03 17:28

Hvis du en dag har tid til overs kan det være spændende at lege med
Indsæt Objekt hvor det bl. a. er muligt at hente en Excel tabel. Klik
i eller uden for tabellen styrer så hvordan Format menuen arbejder
mens tabel menuen er skubbet til side.