Nyt layout!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-04-03 00:24

Hej alle sammen

Synes lige jeg ville fortælle jer, at jeg har lavet nyt - og fint, hvis jeg
da selv skal sige det - layout til min hjemmeside! Endnu er det kun den
danske version, der er opdateret, så hold jer til den, hvis I vil lure...

Mvh. Camilla
http://www.burmese.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-04-03 08:57

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
> Hej alle sammen
>
> Synes lige jeg ville fortælle jer, at jeg har lavet nyt - og
fint, hvis jeg
> da selv skal sige det

Det skal du absolut, det er virkelig flot!

Og du har nogle skønne katte, ikke mindst Pinen, hun er da
uimodståelig!
Det ved hun sikkert godt selv, kender jeg aby' er ret *SS*

Held og lykke med den kommende "familieforøgelse"

mvh Eva

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-04-03 21:42

Hej Camilla!

> [...]
den
> danske version, der er opdateret, så hold jer til den, hvis I vil lure...

Har lige været inde og kigge - det ser godt ud, og altså hvor var de
abykillinger søde )

Jeg har iøvrigt også fornyligt lavet nyt lay-out på min side, men er endnu
ikke helt færdig med at få sat billeder mv. på. Det kommer nok lidt efter
lidt, men hvis nogle har lyst til at kigge, så er adressen: www.piltofts.dk

Mvh. Trine & co.
Piltoft´s orientalere & siamesere

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-04-03 21:55

In <3ead9325$0$7585$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> Trine Piltoft wrote:
> [...]
> endnu ikke helt færdig med at få sat billeder mv. på. Det kommer nok
> lidt efter lidt, men hvis nogle har lyst til at kigge, så er adressen:

Hej Trine
Ja, jeg var faktisk forbi igår. Flot! Jeg er vild med alle de grønne
øjne der betragter én fra toppen af siden

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-04-03 22:51

Hej Ann

> Ja, jeg var faktisk forbi igår. Flot! Jeg er vild med alle de grønne
> øjne der betragter én fra toppen af siden

Faktisk havde jeg igennem længere tid arbejdet med at finde et nyt lay-out.
Flere forslag var blevet lavet og forkastet, men dette her sad "lige i øjet"
kan man vist godt sige *g*. Ihvertfald var jeg selv ret begejstret for
ideen, da den endeligt havde taget form.

Hilsen fra
Trine & co.