Dreamcatcher ( *SPOILER* )
Fra : Sparre

Dato : 26-04-03 21:52

Hejsa

Ok here goes, vil lige starte med at sige at jeg nød filmen, dog er den ikke
noget mesterværk

Bed dog mærke i en ting som jeg ikke helt kan sætte på plads. Da vi i
starten ser scenen med hende der har mistet bilnøglerne, har jeg ikke set
"den" scene før eller er det bare min hjerne der spiller mig et puds ?

Synes den sluttede meget brat filmen.....

--
Sparre

Fra : Emil Rune

Dato : 27-04-03 10:15

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> Hejsa
>
> Synes den sluttede meget brat filmen.....

Sært. Jeg havde mere følelsen af at den slet ikke ville slutte...;)
Men jeg kan godt følge dig, mage til påklistret slutning skal man lede længe
efter (jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine da de to bæster
begyndte at brøle af hinanden. Ren komik (ufrivilligt)).

Hilsen Emil

Fra : Per

Dato : 28-04-03 09:04

> [...]
> efter (jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine da de to bæster
> begyndte at brøle af hinanden. Ren komik (ufrivilligt)).

Den første ½ af filmen var rigtig god, men så gik der pludseligt for meget
monster-film i den.

Men Final Flight of the Osiris var da fed.

Fra : Sparre

Dato : 29-04-03 06:46

> Men Final Flight of the Osiris var da fed.

Ja den var sku rar nok....

--
Sparre

Fra : Emil Rune

Dato : 29-04-03 12:15

> Ja den var sku rar nok....

Absolut. Holdt i DEN grad!

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 30-04-03 12:52

Emil Rune wrote:

[final flight]
> Absolut. Holdt i DEN grad

Jeg synes at sværdkampen skulle være fortsat noget længere.

-Rune

Fra : Jan Richardy

Dato : 28-04-03 14:05

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> efter (jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine da de to bæster
> begyndte at brøle af hinanden. Ren komik (ufrivilligt)).

Der må det næsten siges til Steven Kings forsvar, at slutningen er blevet
ændret i forhold til bogen. Jeg grinte også at det alien-pjat til sidst. tsk
tsk.

Men det har også været en svær bog at filmatisere og der er skåret meget
(vigtigt) væk. Faktisk sad jeg bagefter med følelsen af at have set en
timelang trailer til bogen, hehe.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV