Seriel port på netværk
Fra : Mads Sommer

Dato : 26-04-03 17:52

Hej i gruppen.

Jeg har en enhed, som kan fjernbetjenes via en seriel port.

Denne enhed ønsker jeg at flytte til et afsides rum, hvor der
er netværksforbindelse - nu er spørgsmålet så om der findes
en enhed, som kan kobles på netværket (100mbit) og så
til min enhed (seriel port).

Gav det mening og er der nogen som kan hjælpe ?

Best regards

Mads Sommer
Radio Horsens

Tlf: +45 76 27 20 70
Mobil: +45 21 72 92 86
Fax: +45 75 61 83 22

www.radiohorsens.dk

Fra : Jaro

Dato : 26-04-03 19:40

"Mads Sommer" <sommer@radiohorsens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en enhed, som kan kobles på netværket (100mbit) og så
> til min enhed (seriel port).
>
> Gav det mening og er der nogen som kan hjælpe ?

Hvad med Moxa Nport Express De311.
http://www.moxa.com/product/single_port_serial/express_de311.htm

Har selv prøvet den. Virker fint.

Mvh. Jaro

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 27-04-03 18:03

ja de virker fint....

vi har en nport med et isdn modem og en 6-7 bruger som kan bruge det til at ringe op til forskællige ting

Fra : Ziggy

Dato : 26-04-03 23:43

Icpdas I-7188E2

Fra : VIP