Musikken i den nye TDC-reklame - Air - All~
Fra : Jacob Ulrich

Dato : 26-04-03 17:22

For ligesom at være på forkant med potentielle spørgere, så er musikken til
den nye TDC-reklame: Air - All I need

---Jacob---

Fra : GSJ

Dato : 26-04-03 23:15

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> For ligesom at være på forkant med potentielle spørgere, så er musikken
til
> den nye TDC-reklame: Air - All I need
>
> ---Jacob---

Er der nogen der ved hvem der har lavet musikken til den nye TDC-reklame?
Den hvor de garanteret på et tidspunkt synger "all I need" ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 26-04-03 23:47

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvem der har lavet musikken til den nye TDC-reklame?
> Den hvor de garanteret på et tidspunkt synger "all I need" ?

hmmm... vent.. ved det... er jeg sikker på..!... det er øøh.. *roder* Air
med All you need... nej vent.. All I need er det.. :)

Fra : MP Jakobsen

Dato : 27-04-03 08:47

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> wrote in message
> For ligesom at være på forkant med potentielle spørgere, så er musikken
til
> den nye TDC-reklame: Air - All I need
>
> ---Jacob---

Takker - på forhånd...(?)

MP

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 18:36

Jacob Ulrich wrote:
> For ligesom at være på forkant med potentielle spørgere, så er musikken til
> den nye TDC-reklame: Air - All I need

Og for at være på ekstra forkant: Ja, den sang findes også i en
instrumental-udgave, og ja, den er bedre.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : LarsJ

Dato : 29-04-03 00:31

Karsten Strandgaard Jørgensen
<karstenLOVELYSPAMWONDERFULSPAM@daimi.au.dk> wrote in

> Og for at være på ekstra forkant: Ja, den sang findes også i en
> instrumental-udgave, og ja, den er bedre.

apropos, så hedder hun vist Beth Hirsch, hender der synger...

hvorfor er Air så oversete herhjemme?

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Kasper Aae

Dato : 29-04-03 15:34

On 28 Apr 2003 23:30:35 GMT, LarsJ <lars@SWONKEEpuskas.dk> wrote:

>apropos, så hedder hun vist Beth Hirsch, hender der synger...
>

>hvorfor er Air så oversete herhjemme?

Det tror jeg da heller ikke de er. Der er nok bare ikke behov for at
råbe højt om dem, da musikken taler for sig selv - hviket jeg synes er
rart.

--
Kasper Aae

Fra : JE

Dato : 29-04-03 17:42

"Kasper Aae" <nospammm@for.me> skrev i en meddelelse
> Det tror jeg da heller ikke de er. Der er nok bare ikke behov for at
> råbe højt om dem, da musikken taler for sig selv - hviket jeg synes er
> rart.

Air har udgivet flere albums ... Hvilket album er MEST anbefalelsesværdigt ?

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 17:48

"JE" <janelne@mail.tele.dk> skrev:
> Air har udgivet flere albums ... Hvilket album er MEST anbefalelsesværdigt
?

Du går 100% rigtigt i byen med 'Moon Safari'.
Det er en moderne klassiker, og du kender garanteret numre som Sexy Boy og
Kelly Watch The Stars, når du hører dem.

Deres efterfølgende studieplade (not counting Virgin Suicides soundtracket),
'10.000 Hz Legend' er ikke helt så fængende, men vinder ved gennemlytninger.
Deres koncert i Vega ifb. med turen for ovenstående var intet mindre end
fremragende.

-V-

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 29-04-03 20:59

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JE" <janelne@mail.tele.dk> skrev:
SNIIP!
> [...]
gennemlytninger.
> Deres koncert i Vega ifb. med turen for ovenstående var intet mindre end

Wauw, den ville jeg gerne have set.

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!