Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til kamera.
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 26-04-03 17:18

Hej NG.

Jeg har købt et Nikon coolpix 4300 og nu kunne jeg godt tænke mig en taske
til det. Problemet er bare at jeg ikke kan finne nogen det sælger dem på
nettet (for økonomiens skyld). er der et af jer som ved hvor sådan en kan
købes?

På forhånd tak.

Thorbjørn Spurre Jensen.

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 26-04-03 18:25

"Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet (for økonomiens skyld). er der et af jer som ved hvor sådan en kan

http://www.photoshop.dk/
Nikon Etui CS-E885 - Coolpix 4300/885 kr. 269.00
mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 28-04-03 09:38

> http://www.photoshop.dk/
> Nikon Etui CS-E885 - Coolpix 4300/885 kr. 269.00
> mvh
> Poul E. Kristensen

Eller den alternative...

Rød sac-pac til en 10'er (eller en hvilken som helst anden grim lille
firkantet taske med lynlås), lidt lim og nogle skummåtter som mit grafikkort
var pakket ind i da jeg købte det.

Man får ikke den mest hippe taske ud af det, men til gengæld er den billig,
den er perfekt foret og den har ruminddeling præcis som jeg vil have det.
Jeg lavede en for et par dage siden til mit Canon A70 og er ovenud tilfreds.

Tue

Fra : Hjalte

Dato : 28-04-03 09:57

On Mon, 28 Apr 2003 10:37:35 +0200, "Tue Vestergaard"
<tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> wrote:

> [...]
>Jeg lavede en for et par dage siden til mit Canon A70 og er ovenud tilfreds.

Hvad er en sac pac.
Tager du ikke lige nogle billeder af den, og poster i dk.binaer, eller
sender dem til min mail?

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!