Css en gang til :)
Fra : Leif Halling

Dato : 26-04-03 16:21

Hejsa jeg er stadig en dreng på 13 :P.
Jeg har grublet lidt over de fine svar jeg fik i de andre meddelser jeg
sendte og dem takker jeg meget for, men ville det kunne lade sig gøre at
putte ALLE sine Css scripts (skrift størelse osv osv osv) i EN fil, så jeg
íkke behøver at rette samtlige sider hvis jeg vil have en anden skrift.. ?

jakob

www.r0x0r.frip.dk www.dronerax.frip.dk

Fra : Mr. Smith

Dato : 26-04-03 16:49

"Leif Halling" <leif.halling@oncable.dk> wrote

> Hejsa jeg er stadig en dreng på 13 :P.

- Ja, det var tider dengang man selv var så ung...

> [...]
> íkke behøver at rette samtlige sider hvis jeg vil have en anden skrift.. ?

- http://www.html.dk/tutorials/css/lektion2.asp læs Metode 3 - Linke til
stylesheet, det bør kunne hjælpe dig på vej.

// smith