Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A60 lcd skærm
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-03 16:01

Hej

Jeg har netop investeret i et Canon A60, som jeg for så vidt er glad for.
Der er dog en detalje, der irriterer mig en del.

Jeg har lige været udenfor for at fotografere lidt, men lcd skærmen giver en
del refleksioner, så den ikke er til megen nytte. Især sølvkanten, der
omgiver den, er slem (virker som et spejl).

Er det muligt at gøre noget ved dette, eventuelt med en anti
refleksbehandling af en eller anden form? Kan man måske få noget tape der
mindsker refleksionerne?

mvh Peter

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-04-03 16:17

man kan få noget til PDA´ere, du kan se lidt nærmere her...

http://www.pdamed.dk/udstyr/screen/anmeldbeskyt.htm

Du skal sikkert have det med klister på, da du ikke kan få det til din
skærmstørrelse, og derfor selv skal klippe...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111