Mangler desperat navnet på en nyere varulv~
Fra : René Eske Jensen

Dato : 26-04-03 15:50

Hej med jer

Jeg mangler desperat navnet på en film om nogle britiske soldater der render
rundt i en skov og bliver jagtet af varulve. Det er en ret ny film.

På forhånd tak,
Mvh. René

Fra : HKJ

Dato : 26-04-03 15:54

"René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg mangler desperat navnet på en film om nogle britiske soldater der
render
> rundt i en skov og bliver jagtet af varulve. Det er en ret ny film.

Dog Soldiers

http://us.imdb.com/Title?0280609

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-04-03 16:12

HKJ wrote:
> "René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Dog Soldiers
>
> http://us.imdb.com/Title?0280609

Og den er bare SLAM-dårlig.

--
Jacob

Dad always thought laughter was the best medicine, which I guess is why
several of us died of tuberculosis.

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-04-03 17:05

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message

> Og den er bare SLAM-dårlig.

Jeg morede mig fint med den.

Hilsen

Peter

Fra : Morten DH

Dato : 26-04-03 18:19

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg morede mig fint med den.

Så er vi 2

Fra : Dopedog

Dato : 27-04-03 00:04

> Så er vi 2

3 ... men jeg har også altid være fascineret af varulve ... så deeeeet ...

Fra : Morten DH

Dato : 27-04-03 16:37

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> skrev i en meddelelse
> 3 ... men jeg har også altid være fascineret af varulve ... så deeeeet ...

Hmm det skal ikke kurreres med sølvkugler; men et kig på An Amercian
Warewolf in Paris :-/