Ny butik med campingudstyr på internettet
Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-04-03 15:02

På mandag den 28. april åbner en ny butik med billigere campingudstyr
http://www.billigcamping.dk i Slagelse.
Kilde: Sjællands Tidende 26/4-2003

Nej, jeg har ingen personlige eller økomiske interesser i den butik, men jeg
hilser ethvert initiativ til mere konkurrence på området velkommen.

mvh Tommy

Fra : Hans Jørgen

Dato : 26-04-03 17:19

"Tommy Hansen" <kth@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> hilser ethvert initiativ til mere konkurrence på området velkommen.

Ja men det er da også kun godt, blot beklager jeg og syntes det er lidt
underligt at man skal indstille sin browser til at under sikkerhed at vælge
firmaets side som websted man har tillid til, hvordan pokker skal jeg vide
om jeg kan have tillidt til dem?
Eneste jeg har der er min hjemmebank, det syntes som om det kunne gøres
bedre. eller?
vh
Hans Jørgen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-04-03 18:42

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om jeg kan have tillidt til dem?
> Eneste jeg har der er min hjemmebank, det syntes som om det kunne gøres

Mærkeligt.

Jeg har ikke måttet ændre indstillinger.

mvh Tommy

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 26-04-03 20:00

"> Mærkeligt.

> Jeg har ikke måttet ændre indstillinger.

Heller ikke mig

Mvh
H.Hvidberg
-----
www.toyota-forum.dk

Fra : Hans Jørgen

Dato : 27-04-03 15:17

www.toyota-forum.dk wrote:
> "> Mærkeligt.

> Heller ikke mig

Hmm, hænger måske sammen med at jeg har stillet sikkerhed højt i browseren
samt bruger firewall - ved ik måske derfor.
Men det er den eneste online shop der har reageret sådan hos mig, jeg bruger
iøvrigt ie6.0 2600.
Bortset fra det var det ingen kritik som sådan, jeg bifalder ethvert forsøg
på billigbutikker.

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Dorte Petersen

Dato : 28-04-03 15:58

Jeg har været inde og kigge på den nye "butik" meeen, man skal vist være
lidt klar over hvad tingene koster andre steder...

Jeg har fået Outwell´s katalog 2003 med små telte i, og der er vejledende
udsalgspriser i...
Og eksempelvis Arizona L, står til en vejledende udsalgspris på 1698,- på
BilligCamping men i Outwell´s katalog er vejledende udsalgspris 1.448 kr.
(jeg ved det fordi jeg har været ude og købe et idag, og havde inden da fået
Outwell´s katalog for 2003)...
Godt nok kan man så købe det på BilligCamping til 1.348 kr. + 28 kr. i fragt
= 1376 kr. altså der er sparet 72 kr. hold-da-op...

Måske skal man tjekket priserne lidt nøjere inden man bestiller ?!

Bare en tanke !!

Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-04-03 16:21

"Dorte Petersen" <lund.pet@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> = 1376 kr. altså der er sparet 72 kr. hold-da-op...
>
> Måske skal man tjekket priserne lidt nøjere inden man bestiller ?!

Enig. Det skal man da altid gøre.
Men branchen har i mange år været præget af meget meget store avancer og
derfor er sådanne "butikker" altid velkomne.
Se også: http://www.hks-camping.dk/ og http://www.campingpriser.dk/

mvh Tommy