System på klienter
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-03-01 11:11

Hej,

Hvis det nu er givet, et servere kører Win2Ksrv (UK) hvad vil I
så anbefale for klienterne DK eller UK for Win2Kpro. Hvis I anbefaler
UK for klienter hvad så med office pakke etc. Vil meget gerne høre
Jeres mening.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 24-03-01 12:46

Hej Torben

"Torben Brøndum" <tbr@henning-poulsen.dk> skrev i en meddelelse news:Nm_u6.6856$Ov.387329@news010.worldonline.dk...
> [...]
> så anbefale for klienterne DK eller UK for Win2Kpro. Hvis I anbefaler
> UK for klienter hvad så med office pakke etc. Vil meget gerne høre

Det er ligemeget hvad serveren kører (jeg tror heller ikke W2kSVR findes på dansk),
så installer på klienterne udfra brugernes behov.

Win2kPRO DK + Office2k DK er helt fint.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Torben Brøndum

Dato : 28-03-01 23:58

Hej Bjarne,

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> wrote

> Det er ligemeget hvad serveren kører (jeg tror heller ikke W2kSVR findes
på dansk),
> så installer på klienterne udfra brugernes behov.
>
> Win2kPRO DK + Office2k DK er helt fint.

Takker for indlæg. Server = UK version.

Jeg kan lige nu se, at mit spørgsmål ikke var helt klart idet jeg i denne
sag
tænkte ud fra Remote Installation Services - hvilket jeg har leget lidt med.
Klient styresystem var Win2Kpro DK + en 2K officepakke DK . Umiddelbart
havde/fik jeg ingen problemer. Men det kunne jo være, at én af Jer derude
havde andre erfaringer med denne service.

Mange hilsener, Torben Brøndum