Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS400 viser E18 og lukker ned???? ~
Fra : Kim Meineche

Dato : 26-04-03 14:02

Hej Fotografer.

Min Mor har netop modtaget sit Canon Ixus 400 kamera!
Batteriet er fuldt opladet osv. men når man tænder for kameraet i
optagelsesmode, så kommer der et canon-symbol frem på LCD-skærmen og
optikken kører ud og ind igen, hvorefter der kortvarigt vises E18, før
kameraet slukker.

Vi har prøvet at foprmatere CF-kortet 3 gange, men lige lidt hjælper
det. Der står heller ikke noget om E18 i instruktionsbogen. Kan det
være en fejlmeddelelse til internt brug for reperatører???

Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak og de venligste hilsner fra Kim Meineche.

Fra : Michael

Dato : 26-04-03 16:22

"Kim Meineche" <kim.meineche@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Håber nogen kan hjælpe.
> På forhånd tak og de venligste hilsner fra Kim Meineche.

Check med Yahoo ...
http://search.yahoo.com/search?p=canon+ixus+E18+error&ei=UTF-8&vm=i&n=20&fl=0&x=wrt

Fra : Thorkild M. Bertelse~

Dato : 26-04-03 16:32

kim.meineche@vip.cybercity.dk (Kim Meineche) wrote in

> [...]
> optagelsesmode, så kommer der et canon-symbol frem på LCD-skærmen og
> optikken kører ud og ind igen, hvorefter der kortvarigt vises E18, før

Mit Canon Powershot A70 har samme fejl. Jeg ringede til Canon, og de
kunne fortælle at det var en "linsefejl". Jeg skulle sende kameraet til
garanti reparation.

/Thorkild

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 26-04-03 19:05

> Vi har prøvet at foprmatere CF-kortet 3 gange, men lige lidt hjælper
> det. Der står heller ikke noget om E18 i instruktionsbogen. Kan det
> være en fejlmeddelelse til internt brug for reperatører???

Se mere om E18 her
http://www.greenspun.com/com/imaging/PRODS/S100/S100A.HTM

Mvh
Carsten Schack-Eriksen

Fra : Kim Meineche

Dato : 28-04-03 15:21

Jeg takker for svarene!

Nu ser vi hvad der sker. Aparatet bliver i hvertfald returneret til
forhandleren.
Da det er helt nyt (LIge pakket ud af æsken) vil jeg mene en ombytning
er på sin plads!

Tak for hælpen og de venligste hilsner fra Kim Meineche!