Hvilken sang kan det være ?
Fra : basse

Dato : 26-04-03 09:18

Hejsa !

Jeg håber, der er nogen herinde, der kan hjælpe mig.

Jeg hørte for lang tid siden en sang, jeg vældigt godt kunne lide. Derfor
har jeg prøvet at lede efter den, men problemet er, at jeg ikke ved, hvad
den hedder.

Den eneste bid af teksten, jeg kan huske er noget i stil med : "love comes
in different sizes". Jeg har prøvet at søge sangen under dette navn, men det
er tilsyneladende ikke titlen på sangen.

Hvis der er nogen, der har et forslag til, hvilken sang, det kan være, vil
jeg blive meget glad for at høre det.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Rebekka

Fra : Katsen

Dato : 26-04-03 09:26

Jeg søgte på Google: lyrics love comes
in different sizes, og sjussede mig frem til denne sang (vidstnok med
beautiful south??):
http://www.beautifulsouth.org/tbs/go/TBS_quench02.htm

PERFECT 10
omkvæd:
'Cause we love our love,
in different sizes
I love her body,
especially the lines
Time takes its toll,
but not on the eyes
Promise me this, take me tonight

Mvh. Katsen

Fra : basse

Dato : 26-04-03 15:32

Hej Katsen !

Jeg har nu fundet sangen Perfect 10 med Beautiful south og det var lige
præcis den, jeg søgte, så tusind tak for hjælpen.

Hilsen Rebekka