Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Papir(foto)-skærer
Fra : Peter

Dato : 25-04-03 07:30

Hvor finder jeg en "billig"
papirskærer, altså sådan et
brædt og en kniv eller skærerulle
jeg kan bruge til at skære mine udprintede
billeder til med.

Jeg har set dem 600, Kr. +++
findes de ikke et eller andet lidt billigere?

Hvad hedder sådan én den mon rigtigt?
____
Peter

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-04-03 10:57

Peter wrote:
> [...]
> billeder til med.
>
> Jeg har set dem 600, Kr. +++
> findes de ikke et eller andet lidt billigere?

Hej Peter

Ja det var da en voldsom pris... De kan eller købes fra små
200 kr. og opad....

Jeg har en SIGMA skærer - der er købet i Metro - koster små
200 kr.

Ellers laver HAMA bla. Procut 320 ( ca. 180 kr.) og 460
( 270 kr) og HAMA Procut Super 72 ( 1050 kr)

Se også KAISER Hobby Cut 1 ( 375 kr.)

Priserne jeg har skrevet på er i den høje ende ( fra
Oehlings katalog april 2003) - kan sagtens finde
billigere...

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-04-03 11:06

On Fri, 25 Apr 2003 08:30:22 +0200, "Peter" <s@email.dk> wrote:

> [...]
>billeder til med.
>
>Jeg har set dem 600, Kr. +++
>findes de ikke et eller andet lidt billigere?

I en hobbyforretning. En skæreplade + en kniv ca. 50 kr
mvh Ebbe

Fra : Peter

Dato : 26-04-03 18:17

Mange tak for jeres indlæg

Jeg har nu søgt på alt muligt og
kommet frem til at det hedder en
"rulleskæremaskine"
Og Brugsen sælger sådan én Linex for 249,- medlemsrabat.

Men jeg har ikke kunne finde fx. Hama´s på nettet

Venlig hilsen
Peter

Fra : C. Poulsen

Dato : 27-04-03 11:13

"Peter" <s@email.dk> wrote in message news:<3eaabf14$0$10372$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> "rulleskæremaskine"
> Og Brugsen sælger sådan én Linex for 249,- medlemsrabat.
>
> Men jeg har ikke kunne finde fx. Hama´s på nettet

Carsten

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 27-04-03 13:56

Peter wrote:
> Hvor finder jeg en "billig"
> papirskærer, altså sådan et
> brædt og en kniv eller skærerulle
> jeg kan bruge til at skære mine udprintede
> billeder til med.

Apropos papirskærer, så brugte jeg engang en ganske genial af slagsen på
HTX i starten af 90'erne - en rund skarp metalskive man kunne føre langs
med en kant, den var meget præcis at skære noget med.
Hvad hedder sådan en fætter?