Macintosh-computer - netkort
Fra : Birger Jensen

Dato : 26-04-03 07:10

Hej
Ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i, men jeg prøver
alligevel.

Jeg har en god bekendt som har en lidt ældre mac-pc, som gerne skulle på
nettet.

Hvordan er det med netkort, er det det sammme som en PC dvs. PCI eller
ISA., blot med MAC drivere.

Hvis det er specielle netkort til Macintosh, hvad er prisen ca.og hvor
handler man billigst.

PÅ forhånd tak

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-04-03 16:31

Birger Jensen wrote:
> Hej
> Ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i, men jeg prøver
> alligevel.

Hvad siger de i dk.edb.mac?

<KLIP>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Birger Jensen

Dato : 26-04-03 20:06

tak for hjælpen - jeg prøver i den anden gruppe!

mvh. Birger jensen