Close Encounters Of The Third Kind (mikro-~
Fra : Morten Steen

Dato : 26-04-03 02:21

Ahhhh, hvilket herligt gensyn med denne vidunderlige film i Imperial. Sådan
skal den opleves.
Smuk, rørende, sjov, uhyggelig, til tider nærmest poetisk. Scenen i Indien
giver mig stadig gåsehud. Richard Dreyfuss er helt suveræn, og Francois
Truffaut er også i særklasse.
Hvis der skulle sidde en enkelt derude som endnu ikke har stiftet
bekendtskab med denne fortræffelige film, så er det om at komme i biografen
nu, mens muligheden er der!

Morten

Fra : Martin Møller

Dato : 26-04-03 12:24

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der skulle sidde en enkelt derude som endnu ikke har stiftet
> bekendtskab med denne fortræffelige film, så er det om at komme i

Har bestilt billetter til Biocity Århus glæder mig som et lille barn. Har
nok set den film 100 gange, men den har stadig en stor plads i mit
filmhjerte. Og når nu muligheden er der for at se den på det store lærred så
lader man ikke sådan en mulighed gå fra sig.

Martin

Fra : Per Moreau

Dato : 26-04-03 13:22

> [...]
> Hvis der skulle sidde en enkelt derude som endnu ikke har stiftet
> bekendtskab med denne fortræffelige film, så er det om at komme i

Hvor mange minutter ekstra er den på iforholdet til Directors Cut og
den der hedder Collectors Ed (den helt oprindelige biograf vers) ?

Mvh
Per M.