lan spil over internet?
Fra : Martin Rasmussen

Dato : 25-04-03 21:42

Jeg mindes at der er lavet et program, der gør at spil, der egentlig
kun har LAN-muligheder kan bruges over internet, da programmet
simulere et lan-netværk.

ER der noget der ved hvad dette program hedder?

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-04-03 23:07

"Martin Rasmussen" <raoo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mindes at der er lavet et program, der gør at spil, der egentlig
> kun har LAN-muligheder kan bruges over internet, da programmet
> simulere et lan-netværk.
>
> ER der noget der ved hvad dette program hedder?

Er det VPN du tænker på? (Virtuelt Privat Netværk)

- Martin

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 26-04-03 10:30

> Jeg mindes at der er lavet et program, der gør at spil, der egentlig
> kun har LAN-muligheder kan bruges over internet, da programmet
> simulere et lan-netværk.
>
> ER der noget der ved hvad dette program hedder?

Kali? (Tillader IPX spil at spille over TCP/IP)

Fra : SoftMan Brian

Dato : 26-04-03 16:33

"Martin Rasmussen" <raoo@hotmail.com> wrote in message
> Jeg mindes at der er lavet et program, der gør at spil, der egentlig
> kun har LAN-muligheder kan bruges over internet, da programmet
> simulere et lan-netværk.
>
> ER der noget der ved hvad dette program hedder?

Hvis du tænker på ipx LAN spil som du vil køre over TCP/IP, er det nok Kali
du tænker på:
http://www.kali.net/