Westie hvalp - Foder
Fra : Familien Westie

Dato : 25-04-03 21:30

Vi har lige fået en 9 ugers westie-hvalp (han) hjem (vores første hund). Nu
har vi fået anbefalet 2 slags foder. Royal Canin Mini Junior (Grøn serie)
og Acana puppy junior.

Hvad er bedst for sådan en lille fætter?

Vi vil gerne høre både for og imod. (nu håber vi ikke, at vi starter en
"religionskrig").

med venlig hilsen
de 2 lykkelige forældre.

Fra : Therese

Dato : 25-04-03 21:46

"Familien Westie" skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er bedst for sådan en lille fætter?
> Vi vil gerne høre både for og imod. (nu håber vi ikke, at vi starter en

Den er så højst sandsynligt startet Men det er nu også længe siden vi
sidst diskuterede foder for alvor.

Mht. tørfoder, så er min holdning at kvaliteten ofte følger prisen. Jeg er
selv skiftet til Royal Canin Giant Junior til min Berner, og det er i hvert
fald rigtig godt til ham. Mit råd er, at mens jeres hund er hvalp, bør I
benytte et kvalitetsfoder, for at I kan være sikre på, han får, hvad han
skal have.

Nu får I sikkert også en masse råd om at hjemmelavet foder er det bedste, og
dem skal der jo også være plads til

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 25-04-03 22:03

"Familien Westie" <westie@ejemail.dk> wrote in message
> [...]
> og Acana puppy junior.
>
> Hvad er bedst for sådan en lille fætter?

Såfremt opdrætteren har fodret hvalpene med et kvalitetsfoder, ville jeg
fortsætte med det den første tid - for at undgå maveproblemer. Senere kan I
så langsomt skifte, hvis I ønsker at bruge et andet foder. Acana har jeg i
øvrigt kun hørt godt om, men jeg tror det kan være lidt vanskeligt at få fat
på.... Kender i hvert fald kun et sted i Århus og omegn, hvor det kan fåes.

> Vi vil gerne høre både for og imod. (nu håber vi ikke, at vi starter en
> "religionskrig").

I kan lige så godt vænne jer til, at der er lige så mange meninger om foder,
som der er hundeejere

Tillykke med hvalpen i øvrigt!

-Trine

Fra : x Vuf x

Dato : 26-04-03 09:36

25 Apr 2003 20:29:31 GMT, Familien Westie wrote:

> [...]
>og Acana puppy junior.

>Hvad er bedst for sådan en lille fætter?

Så absolut Royal Canin Mini Junior! En Westie (tillykke med ham) hører til
de små racer, og Ingen andre foderfirmaer har speciel foder til små racer!

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ kennel***@sonpet.com fjern de 3 *

Papillonhvalpe. Nu er uldtotterne gamle nok til at flytte hjemmefra.
Mail mig og du får måske mit tlf.nr.