Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Compact flash spørgsmål
Fra : John Poulsen

Dato : 25-04-03 19:05

Hejsa gruppe.

Jeg overvejer en 512 MB CF modul og har nogle spørgsmål.

Jeg vil gerne have en modul, der skriver /saver hurtigst muligt, og
fundet ud af at . f. eks. Apacer saver med 2,4 MB/s op edbpriser.dk...

Dog har jeg også fundet ud af, at der er nye Ultra kort, der teoretisk
skulle være en del hurtigere..
Kan den slags bruges som en almindelig CF kort?

Er der nogle af jer der har erfaring med ovennævnte og evt. kan foreslå
hvilke mærker, der er hurtige - minimum 2 MB/s kræves.

Hvad er ny/prisen på et sådant modul?

Mvh.

John

vangpoulsen@XXXhotmail.com

Fra : Jonas Levring

Dato : 25-04-03 22:57

> Jeg vil gerne have en modul, der skriver /saver hurtigst muligt, og
> fundet ud af at . f. eks. Apacer saver med 2,4 MB/s op edbpriser.dk...

Jeg syns du skulel tage et kig på
http://www.digit-life.com/articles2/cftest/cftest-2k2.html - der er test af
de forskellige mærker, og her vil du se at det faktisk er et RI-data kort
der er hurtigst :)

/Jonas Levring

Fra : John Poulsen

Dato : 26-04-03 19:16

Har læst det - takker .

John

Fra : max

Dato : 27-04-03 23:03

> [...]
af
> de forskellige mærker, og her vil du se at det faktisk er et RI-data kort

Transcend 25x er i samme klasse, deres nye 30x er på
tilbud på yahoo/usa og her:
http://www.diekamera.com/pi1043774025.htm
-max-