MS Windows
briani 27239
Hvis din XP er blevet sløv, så skal hotfix~
Fra : Kent

Dato : 25-04-03 14:22

Jeg bemærkede, at en opdatering af Windows XP med Microsoft Windows Update
gjorde min XP sløvere (fx kunne stifinderen være et minut om at starte).

Da jeg ikke gad at finde ud af, hvilken hotfix det drejede sig om, søgte jeg
i googlegroups. Det tog mig forholdsvis lang tid at finde svaret, og derfor
ville jeg gerne dele det med andre. Det drejer sig blot om at afinstallere
Hotfix Q811493, hvis man har samme problem og herefter virker alt igen.

Fra : Kent

Dato : 25-04-03 14:27

"Kent" <ingenmail@pgaspam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> i googlegroups. Det tog mig forholdsvis lang tid at finde svaret, og

Jeg skulle nok have søgt på fejlrettelse, så havde jeg nok fået svaret lidt
hurtigere

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 26-04-03 09:51

> [...]
> jeg
> derfor
>
> Jeg skulle nok have søgt på fejlrettelse, så havde jeg nok fået svaret

Hej Kent
Når man fjerner den (811493), kommer der advarsler om, at de seneste
opdateringer Q813489 og Q330994 samt andre programmer muligvis ikke virker
korrekt.
Disse kan tilsyneladende ikke afinstalleres og geninstalleres.
Er der nogen der har erfaringer med eventuelle problemer i den retning?
Hilsen
Jørgen

Fra : Kent

Dato : 26-04-03 10:04

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Disse kan tilsyneladende ikke afinstalleres og geninstalleres.
> Er der nogen der har erfaringer med eventuelle problemer i den retning?

Hej Jørgen

Jeg har ikke haft problemer med at andre programmer ikke skulle virke pga
fjernelse af 811493.

Hvorvidt det berører funktionaliteten af andre opdateringer, ved jeg ikke.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18840 skriver at
"Fejlen betegnes som vigtig, men en angriber skal dog have fysisk adgang til
at logge sig på en klient eller en terminal for at udnytte
sikkerhedshullet."..."Dermed gør man selvfølgelig pc'en sårbar for angreb,
men hvis man er den eneste bruger med adgang til pc'en, er det ikke det
store problem." Jeg vil tro, at problemet ikke er større end de skriver i
artiklen.

Fra : Finn Holbek

Dato : 03-05-03 15:01

> [...]
> Disse kan tilsyneladende ikke afinstalleres og geninstalleres.
> Er der nogen der har erfaringer med eventuelle problemer i den retning?

Pragtfuldt at få fjernet det skidt
finn Holbek

Fra : Carl Drud

Dato : 26-04-03 10:35

Kent <ingenmail@pgaspam.com> wrote:

> Jeg har ikke haft problemer med at andre programmer ikke skulle virke
> pga fjernelse af 811493.

Tilsyneladende er MS ved arbejde på en opdateret patch:

http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,110407,00.asp

"Microsoft is revising a security patch for Windows XP systems with
Service Pack 1 installed after customers complained that installing the
patch slowed their systems to a crawl."

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-04-03 10:41

On Sat, 26 Apr 2003 11:35:22 +0200, "Carl Drud"
<carl.drud@myrealbox.com> wrote:

>Tilsyneladende er MS ved arbejde på en opdateret patch:
klip

Virkelig ? kommer den også før den er færdig ?
mvh Ebbe

Fra : Carl Drud

Dato : 26-04-03 10:46

Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Virkelig ? kommer den også før den er færdig ?

Sikkert.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?