Er TLF-abbo med i NetExpress eller ej?
Fra : DeltaPower

Dato : 24-03-01 02:30

Hejsa folkens

Sidder stadig og støver efter noget fornuftigt at koble op i, nu da det ikke
ser ud til at man kan få ADSL her på strækningen foreløbig ...

Er tlf-abbo'et med i TDC NetExpress eller ej? ... Jeg synes ikke det fremgår
overhovedet af deres hjemmeside, og jeg gider altså ikke snakke med deres
folk i TeleButikken ... de virker altid ekstremt fornærmede bare fordi jeg
ikke bestiller noget når jeg spø'r om noget, og måske lige kommer til at
nævne at jeg er kunde hos Mobilix...

Hvis tlf ikke er med i NetExpress, skal jeg ikke blot betale de 200,- kr for
at flytte selskab, men jeg skal så også betale yderligere 600 kr for at få
et nyt nr., plus at min regning vil stige til det dobbelte hver måned, for
ikke at snakke om minuttaksterne ... okay, 1001 er der stadig, but still...

DP
--
"A man who makes a mistake and don't correct it, makes another mistake" -
Konfutse

Visit my website: http://home.worldonline.dk/~dpower

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-03-01 02:48

On Sat, 24 Mar 2001 02:30:21 +0100, DeltaPower wrote:
>Er tlf-abbo'et med i TDC NetExpress eller ej?

Nej - NetExpress er et tillægs produkt til et PSTN eller ISDN2 abb.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : martin martin

Dato : 24-03-01 09:01

Citat fra www.tele.dk:

"Med NetExpres er Internetabonnement inkluderet.

Det er desuden nødvendigt, at du har et almindeligt telefon abonnement eller
et ISDN abonnement hos Tele Danmark."

Venlig hilsen martin

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 24-03-01 09:07

plus at min regning vil stige til det dobbelte hver måned, for
> ikke at snakke om minuttaksterne

dvs at du giver 56,67 kr pr. måned for dit nuværende tlf abb? så skal jeg da
have skiftet

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Christian Erritsø

Dato : 25-03-01 21:10

"DeltaPower" <deltapower@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> et nyt nr., plus at min regning vil stige til det dobbelte hver måned, for
> ikke at snakke om minuttaksterne ... okay, 1001 er der stadig, but

Det kunne godt virke som om du har fået oplyst nogle forkerte priser.

Den samlede udgift for at have NetExpres 256 og et Tele Danmark
fastnetabonnement er kr. 462,33/md.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"