PopStars
Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 24-04-03 21:55

Til alle jer radiohit-popelskere:
Kan i forklare mig formålet med PopStars?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-04-03 22:17

Mircea Gabriel Eftemie wrote:
> Til alle jer radiohit-popelskere:
> Kan i forklare mig formålet med PopStars?

At finde en ny musiker..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 24-04-03 22:26

"Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en meddelelse

> At finde en ny musiker..

til hvad? til Boogie?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-04-03 22:29

Mircea Gabriel Eftemie wrote:
> "Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en
> meddelelse news:3ea8545d$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> til hvad? til Boogie?

Til den danske musikscene..

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 24-04-03 22:50

> Til den danske musikscene..

ja og det er lige det vi har brug for.....

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-03 23:37

Mircea Gabriel Eftemie <mge@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b89m66$o06$1@sunsite.dk...

> ja og det er lige det vi har brug for.....
__________

men vi finder det nok ikke lige i pop-nars, hehe

Hilsen Åge

Fra : Jonas Bille

Dato : 24-04-03 23:54

d. 25/04/03 0:36 skrev Åge Halldorsson på halldorsson@post.tele.dk i
artiklen 3ea8669a$0$31960$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Mircea Gabriel Eftemie <mge@stofanet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b89m66$o06$1@sunsite.dk...

> __________
>
> men vi finder det nok ikke lige i pop-nars, hehe

Nu har jeg jo lige skrevet om Popstars i Boogie-tråden, men læg lige mærke
til, hvordan det blev en fiasko at finde et rockband på TV3 (rockidoler).
Man kunne have en ide om at det var en forkert genre at forsøge sig med
koncept-konceptet i... (skønt bandet jo også i op i hat og briller pga.
indre konflikter).

hilsen Jonas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-04-03 02:31

Jonas Bille wrote:
> [...]
> til, hvordan det blev en fiasko at finde et rockband på TV3 (rockidoler).

En anden, nok ikke helt uvæsentlig, grund til at TV3s Rockidoler gik som
det gjorde er nok også at det overhovedet ikke blev eksponeret på samme
måde som TV2 gør med Popstars.
Uanset hvornår du tænder for TV2 kan du støde ind i en Popstars reklame
(eller på Zulu et Popstars afsnit).
TV3 nøjes pænt med almindelige program-reklamer som dem de også kører
for f.eks. Lines og Gladiatorene.
Derudover kommer TV2 ud til langt flere seere end TV3.

Og da Popstars endelig havde fundet EyeQ så kom der straks CD-reklamer
ad libitum i kølvandet.
Er der nogen herinde der kan nævne navnet på Blunt's CD? Eller for den
sags skyld med fuld overbevisning i stemmen sige at de overhovedet udgav
en? (Ja jeg går da også ud fra der blev udgivet en, det gik det jo
lissom ud på. Men der var da ingen der hørte noget om det)

> Man kunne have en ide om at det var en forkert genre at forsøge sig med
> koncept-konceptet i... (skønt bandet jo også i op i hat og briller pga.
> indre konflikter).

Men du har nok også ret i at genren er forkert. Jeg tror ikke
"rock-folket" labrer konceptbands i sig lige så let som "pop-folket".
Og at ham Producer-Kim havde roterende fis i bøtten gør jo ikke sagen
meget bedre :)

/Robert

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 25-04-03 08:29

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> udgav en? (Ja jeg går da også ud fra der blev udgivet en, det gik det
> jo lissom ud på. Men der var da ingen der hørte noget om det)

Nope, den arbejder de skam stadig på...

Mvh
Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 25-04-03 00:51

Åge Halldorsson wrote:
> Mircea Gabriel Eftemie <mge@stofanet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b89m66$o06$1@sunsite.dk...

> men vi finder det nok ikke lige i pop-nars, hehe

Nej og slet ikke i Danskfloppen..

Fra : Cecilie

Dato : 25-04-03 11:22

> men vi finder det nok ikke lige i pop-nars, hehe

Hov hov, jeg synes du begynder at blive lettere spydig i dine kommentarer,
kære Åge :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-03 12:14

´Cecilie <cecilie@risagers.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea90c50$0$7584$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hov hov, jeg synes du begynder at blive lettere spydig i dine kommentarer,
> kære Åge :)
_____

Undskyld. Jeg troede ikke at der var nogen der så det. Det er ikke altid det
lykkedes mig at beherske mig lige godt.

Hilsen Åge

Fra : HappyHenrik

Dato : 24-04-03 22:19

"Mircea Gabriel Eftemie" <mge@stofanet.dk> wrote in message
> Til alle jer radiohit-popelskere:
> Kan i forklare mig formålet med PopStars?

Ja... som så meget andet... det er for at tjene penge...

Fra : Christian Muus

Dato : 24-04-03 23:04

"Mircea Gabriel Eftemie" <mge@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Til alle jer radiohit-popelskere:
> Kan i forklare mig formålet med PopStars?

At at pryde de 9-13 årige pigers vægge f.eks.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-04-03 07:40

> Til alle jer radiohit-popelskere:
> Kan i forklare mig formålet med PopStars?

Selve konceptet er selvfølgelig lavet med henblik på at underholde på TV.

Hvad angår "produktet" af konceptet, altså musikken, så er formålet at give
målgruppen for genren, endnu et band/en solist, at bruge sine lommepenge på.

Men kan du så forklare mig hvorfor nogen skal forklare Popstars berettigelse
for dig?

Lars B

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 25-04-03 09:48

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
på.

> Men kan du så forklare mig hvorfor nogen skal forklare Popstars

For at vide hvilke meninger seerne har om serien.
Også for at samle på disse mails så de kan bruges........

Arbejder du måske for Tv2, siden du spørger?

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-04-03 10:08

> [...]
> på.

> berettigelse

> For at vide hvilke meninger seerne har om serien.

Har du ikke allerede fået det af nogle stykker i Boogie-tråden? Jeg vil tro
det er de samme der skriver i denne tråd :)

> Også for at samle på disse mails så de kan bruges........

Okay, du er simpelthen ved at samle på mails, med meninger om et program,
som du afskyr, om en musikgenrer du afskyr...

> Arbejder du måske for Tv2, siden du spørger?

Nix, jeg spørger af interesse, hvorfor min mening er interessant for en
person der allerede i en anden tråd har givet udtryk for, at han intet har
til overs for genren, udøverne og "tilhængerne"....

Lars B

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 25-04-03 11:27

> [...]
> person der allerede i en anden tråd har givet udtryk for, at han intet har
> til overs for genren, udøverne og "tilhængerne"....

Nu pakker du det lidt for meget ind Hr.B måske overdriver en smule.....

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-04-03 12:02

> Nu pakker du det lidt for meget ind Hr.B måske overdriver en smule.....

Hvilken del af det, og hvad, mener du jeg pakker ind, og hvor overdriver
jeg?

Fra Boogie-tråden, om din afsky for genren :

"Du er totalt forkert på den.Popmusik er generelt noget lort, efter min
mening. "

Fra Boogie-tråden, om din afsky for "Tilhængerme" (jeg er godt klar over at
det ikke er Popstars du sigter efter med dette citat):

"Hvorfor tror du at alle unge i den alder går klædt som alle de tåber der
bliver vist på MTV?"

Lars B

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-04-03 11:29

lars@zulfo.dk wrote:
> "Mircea Gabriel Eftemie" <mge@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> "Hvorfor tror du at alle unge i den alder går klædt som alle de tåber
> der bliver vist på MTV?"

Det er da kun jyder der går klædt sådan.. Bare tag en tur til Vesterbro og
se.

LOL

-Sune

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-04-03 05:22

Mircea Gabriel Eftemie wrote:

> Nu pakker du det lidt for meget ind Hr.B måske overdriver en
> smule.....

Hvor pakker han noget ind? Han vil bare, ligesom jeg selv og sikkert også en
del andre, vide hvad du skal bruge disse "mails" (som du kalder dem) til. Er
du igang med et korstog imod Popstars?
Like it or not, det er sgu et ustoppeligt program. Lige så længe der findes
14-årige piger, vil det fortsætte...

--
Jacob

Life, to me, is like a quiet forest pool, one that needs a direct hit
from a big rock half-buried in the ground. You pull and you pull, but
you can't get the rock out of the ground. So you give it a good kick,
but you lose your balance and go skidding do n the hill toward the
pool. Then out comes a big Hawaiian man who was screwing his wife
beside the pool because they thought it was real pretty. He tells you
to get out of there, but you start faking it, like you're talking
Hawaiian, and then he gets mad and chases you...

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-04-03 08:54

> [...]
> to get out of there, but you start faking it, like you're talking
> Hawaiian, and then he gets mad and chases you...

Mon ikke du lige skulle lave din signatur lidt kortere?

/David

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-04-03 14:39

David Rasmussen wrote:

> Mon ikke du lige skulle lave din signatur lidt kortere?
>
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Jeg ved godt, der er nogle lange imellem, men jeg har ikke lige fået taget
mig sammen til at fjerne de længere citater fra min - ret store - tekstfil.

--
Jacob

Dad always thought laughter was the best medicine, which I guess is why
several of us died of tuberculosis.

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 25-04-03 10:55

> Også for at samle på disse mails så de kan bruges........

Hvad har du tænkt dig at bruge dem til?

Simon

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-04-03 07:59

Mircea Gabriel Eftemie wrote:
> Til alle jer radiohit-popelskere:
> Kan i forklare mig formålet med PopStars?

At lave en tv serie. Musikken er et biprodukt (efter min mening)

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-03 10:05

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1912fb0f90db43c7989706@news.sunsite.dk...

> At lave en tv serie. Musikken er et biprodukt (efter min mening)
>
> Lars Bernau
___

Så forstår jeg bedre. Musikken er slet ikke ekasisterende

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-03 10:44

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea8f9d8$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>ekasisterende
______

er en lettere omskrivning af ordet "eksisterende".

Shit, møjtastatur

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-04-03 15:15

Åge Halldorsson wrote:

> Lars Bernau <bernau@mail.invalid> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:MPG.1912fb0f90db43c7989706@news.sunsite.dk...

> ___
>
> Så forstår jeg bedre. Musikken er slet ikke ekasisterende

Det sagde jeg ikke. Jeg sagde at musikken var et _biprodukt_
Sselvfølgelig er den eksisterende.. man hører den da både i radio og tv
ind i mellem.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 25-04-03 13:39

On Thu, 24 Apr 2003 22:54:34 +0200, "Mircea Gabriel Eftemie" <mge@stofanet.dk>
wrote:

>Til alle jer radiohit-popelskere:
>Kan i forklare mig formålet med PopStars?

Selvom jeg ikke anser mig selv for at være radiohit-popelsker, vil jeg
alligevel tillade mig at svare.

Formålet er i første omgang at skabe et tv-program der giver seertal og dermed
gode reklamekroner.

I anden omgang er formålet at skabe et behov for at købe plader,
koncertbilletter og merchandise, og dermed tjene flere penge.

Der er ikke nogen der skal komme og fortælle mig, at programmet er lavet fordi
nogle, ønsker at tilføre den danske musikscene nogle nye ansigter - det er
slet og ret for at tjene penge!

Den rene underholdningsværdi der måtte være i et program som dette, anser jeg
for at være et sekundært mål og så er den vist ikke længere.

Sjovt nok så har man ikke efter min bedste overbevisning - i samme grad
diskuteret "Stjerne for en Aften" selv om det i meget høj grad mindre om
Popstars. Men man er måske af den opfattelse at, det er et program af en helt
anden kaliber?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-04-03 14:40

Metal Coven.dk wrote:

> [...]
> Popstars. Men man er måske af den opfattelse at, det er et program af en helt

Nu har jeg vist slet ikke deltaget i denne diskussion, men for mig ville
grunden være at jeg ikke kan skelne i mellem dem. Jeg ved ikke engang om
der er et tredie lignende program som jeg blander dem sammen med. Det er
een stor elendig pærevælling af talentløshed og prostitution.

/David

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 26-04-03 22:47

> [...]
> diskuteret "Stjerne for en Aften" selv om det i meget høj grad mindre om
> Popstars. Men man er måske af den opfattelse at, det er et program af en

Jeg synes personligt at Stjerne for en Aften er mere i stil med
melodigrandprix, bare med bedre musik. Til gengæld finder jeg det
underligt at alle solisterne skal styles før de får lov at optræde. Men det
er jo tv som vi kender det...

/Morten

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-03 23:57

Morten Bock Sørensen <news@mortenbock.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8euni$n3g$1@sunsite.dk...
> helt
____

Det er nøjagtigt ens. Sterilt monotomt metallyds-skærende larm, for at sige
det pænt. Jeg hører ingen forskel overhovedet. Så kan de kalde det
"Pop-nars - Tåbe for en aften - Grand Pis eller Boogie.

Hilsen Åge