sms.fergusons.dk kører igen
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-01 02:02

Da der har været en håndfuld spørgsmål omkring hvornår
http://sms.fergusons.dk/ kom på benene igen, tillader jeg mig at
fortæller- at det er den nu! :)

Send beskeder, og få straks at se om de kommer frem.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Nic

Dato : 25-03-01 13:36

Det er meget fint.
Men hvorfor ikke bruge besked.dk - det er jo den du bruger...

Nic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-01 13:40

Nic skrev:

>det er jo den du bruger...

Her får du 131 tegn i stedet for 120.
Tidl. var der heller ikke reklamer sidst i beskederne hos mig, det er
desværre overstået.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : hi-tech

Dato : 30-03-01 13:30

> Tidl. var der heller ikke reklamer sidst i beskederne hos mig, det er
> desværre overstået.

Tidl. var der heller ikke reklame sidst i beskederne hos www.besked.dk

Hvordan kan du benytte besked.dk, men have plads til 11 tegn mere?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-03-01 15:29

hi-tech skrev:

>Tidl. var der heller ikke reklame sidst i beskederne hos www.besked.dk

Korrekt, men efter de indførte det havde jeg en periode hvor der ikke
var det hos mig... Det er desværre slut...

>Hvordan kan du benytte besked.dk, men have plads til 11 tegn mere?

Jow deeet ;) Well, det er såmænd bare fjollet af dem ikke at bruge
alle de tegn der har til rådighed. Reklamen fyæder 29 tegn, så er der
131 tilbage. Måske de på et tidspunkt vil sætte andre reklamer ind?

http://sms.fergusons.dk/ - SMS-beskeder med bekræftelse (131 tegn).