Ringetoner
Fra : Razzia

Dato : 24-03-01 01:25

Her er næsten alt i ringetoner. www.funz.dk

Det er ikke for at spamme, men jeg vil bare dele sidenmed jer andre.

MVH.

Rasmus Lauritsen

MUH! (__)
/---------(oo)
* I I V
I I-----I I

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-01 01:53

Razzia skrev:

>Det er ikke for at spamme, men jeg vil bare dele sidenmed jer andre.

Der er vel aldrig nogle der spammer bare for at spamme.
Dit indlæg hører hjemme i dk.opslag.internet

--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : hi-tech

Dato : 30-03-01 13:35

Ringetoner kan man sgu finde alle steder.... tsk tsk!
Til gengæld det ville være fedt hvis man kunne sende dem fra siden til
telefonen...

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 16:42

www.speedytomato.dk

DAMN det var irreterende at jeg skulle så langt ned for at finde den Jeg
skulle bladre 21249 beskeder igennem for at finde den ene lille ulæste er
der nogle der kender en måde så den selv viser de ulæste emnetråde?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 17:35

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> DAMN det var irreterende at jeg skulle så langt ned for at finde den Jeg
> skulle bladre 21249 beskeder igennem for at finde den ene lille ulæste er
> der nogle der kender en måde så den selv viser de ulæste emnetråde?

Hvis du klikker deg vekk fra denne gruppen, og så klikker deg tilbake så
hopper den automatisk til den øverste av de uleste. Selvsagt kan det ha
kommet postinger i mellomtiden som du hopper til, men er det en stor gruppe
er dette likevel raskere synes jeg. Denne gruppen er da ikke så stor, bare
760 meldinger, og de fleste er da i tråd.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 20:55

>bare 760 meldinger, og de fleste er da i tråd.
Jeg har 21249 ikke hentede meddelelser dvs. at hvis jeg skal finde en ulæst
der er den nederste i gruppen skal jeg blare ca tyve tusind meddelser
igennem men de er jo rigtigt nok i emnetråd men hvadså hvis der er ca 5
meddelser i hver emnetråd hvadså?
21249 divideret med 5 det gir ca. 5000 emnetråde....
Så det er ret mange alligevel jeg går og spekulerer på om jeg skulle slette
alle mine emnetråde fra computeren og så hente dem igen.....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 22:18

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> Jeg har 21249 ikke hentede meddelelser dvs.

Vi har ikke samme server....

> [...]
slette
> alle mine emnetråde fra computeren og så hente dem igen.....

Eller gå inn på Verktøy | Alternativer | Vedlikehold og angi hvor mange
dager etter nedlasting at meldingene skal slettes. (Menyvalgene er i norsk
OE 5.5, men det er sikkert ikke så ulikt i din danske(?) OE 4.72).

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 22:25

"Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> skrev
> [...]
> dager etter nedlasting at meldingene skal slettes. (Menyvalgene er i norsk
> OE 5.5, men det er sikkert ikke så ulikt i din danske(?) OE 4.72).

Hvis du likevel bestemmer deg for å stoppe abonnementet på denne gruppen,
lukk OE og åpne det igjen (eventuelt slett denne gruppens dbx-fil i
mellomtiden for sikkerhets skyld). Før du oppretter nytt abonnement på denne
gruppen så stiller du inn vedlikeholdsregler, i tillegg stiller du inn en
meldingsregel, slik at du f.eks. ikke henter meldinger som er mer enn 20
dager gamle (på denne måten kan du holde oversikt over trådene - istedet for
å ikke laste ned noen første gang, da mister du oversikten når det begynner
å komme inn nye meldinger).

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Erik Einum

Dato : 01-04-01 22:21

> [...]
slette
> alle mine emnetråde fra computeren og så hente dem igen.....

Uansett hvor mange meldinger det er, så vil "trikset" mitt virke, når det
gjenstår én melding, og denne er langt nede, så kan du klikke deg vekk i fra
dk.teknik.telefoni.mobil (klikk f.eks. på Innboks) og når du klikker på
denne gruppen igjen så hopper den automatisk til den øverste uleste.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Manhatten

Dato : 01-04-01 23:16

> DAMN det var irreterende at jeg skulle så langt ned for at finde den Jeg
> skulle bladre 21249 beskeder igennem for at finde den ene lille ulæste er
> der nogle der kender en måde så den selv viser de ulæste emnetråde?

I Outlook Ekspress trykker du bare på ctrl+u så hopper den videre til næste
ulæste indlæg også på tværs af grupperne.

/Manhatten