Til Annemarie Prange
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 25-04-03 11:57

Hej Annemarie

Jeg kan ikke huske, hvad dit navn er herinde - og derfor ikke finde din
mail. Nu har jeg brug for et tlf. til Per igen ))) Jeg har været så dum
at smide det ud sidst.

--
KH
Søs

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-04-03 16:42

On Fri, 25 Apr 2003 12:56:46 +0200, "Søs D. Jensen" <emma@email.dk>
wrotd:

>Hej Annemarie
>
>Jeg kan ikke huske, hvad dit navn er herinde -

Var det ikke "Ami"

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-04-03 18:02

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 25 Apr 2003 12:56:46 +0200, "Søs D. Jensen" <emma@email.dk>
> wrotd:

Hej Jo det var .. og er det sørme stadig ... jeg kigger ind fordi en af
mine venner har fortalt at der blev spurgt efter mig ... så jeg er lige
et smut inde ..
hejhils fra Ami

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-04-03 18:05

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
din
> mail. Nu har jeg brug for et tlf. til Per igen ))) Jeg har været

Hej Søs

Ja godt jeg har bekendte og venner der kan fortælle mig når der bliver
spurgt efter mig for jeg har faktisk i al fald for en tid forladt
gruppen .. .. jeg har ikke lige Pers telefonnr inden for rækkevidde men
så snart jeg har fundet det / fået det støvet op sender jeg det lige til
dig det bliver enten i aften eller senest i morgen håber det kan nås ..
...hejhils fra Ami

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 25-04-03 19:21

Ami - SELVFØLGELIG

Øv - så du er her ikke længere ( Det vil være super om du finder det
tlf.nr.
--
KH
Søs

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-04-03 21:54

> Ami - SELVFØLGELIG
>
> Øv - så du er her ikke længere ( Det vil være super om du finder
det
> tlf.nr.
> --

<> Hej Søs ..
Har sendt nummeret til dig på din privatadresse .. .dvs den adresse du
skriver under her i gruppen ... hejhils fra Ami