Batterivagt??
Fra : Kim S

Dato : 25-04-03 11:13

Hej i gruppen
Jeg har set i et katalog, at man kan købe en "batterivagt" som skulle sikre
at man ikke helt tapper bilens batteri for strøm.
Er der en, der ved noget om, hvordan den virker og holder den, hvad den
lover!
MVH Kim S

Fra : Per

Dato : 25-04-03 12:26

> [...]
> at man ikke helt tapper bilens batteri for strøm.
> Er der en, der ved noget om, hvordan den virker og holder den, hvad den

Nu ved jeg ikke hvad den du omtaler lover men jeg har da smidt en batteri
vagt i bilen som køleboksen kører over når vi tager på ferie med teltet. I
vores tilfælde kører køleboksen så til de tidlige morgentimer hvorefter
batteri vagten griber ind og cutter strømmen.

Så vi har indtil nu ikke haft nogen problemer overhovedet med at starte
bilen dagen derpå, selvom køleboksen "altid" er tilsluttet strømmen i bilen.

Mvh.
Per

Fra : Kim S

Dato : 25-04-03 19:42

Hej Per
Tak for dit svar!
Så blev jeg så klog. Det jeg mente med "holder den, hvad den
lover?" var sådan set bare, om man kan være sikker på, den efterlader strøm
nok til at man kan starte bilen. Og det har du jo svaret på!
MVH Kim S