MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sætte mapper til at åbne i XP's Stifinder ~
Fra : Lars Jensen

Dato : 25-04-03 09:38

Hejsa

Jeg ville være smart, og gøre sådan, så man kunne åbne en mappe i DOS-promt
ved at højreklikke på den og vælge DOS-promt i den menu, der kommer frem. Nu
har den imidlertid så gjort sådan, så når jeg dobbelt-klikker på en mappe
åbnes den i DOS! Og jeg kan ikke slette kommandoen igen (har oprettet den
via Funktioner->Mappeindstillinger->Filtyper - jeg har prøvet at sætte
explorer.exe til at åbne mappen, men så bliver den åbnet i et nyt vindue.
Hvad skal jeg gøre??

Med venlig hilsen,

Lars Jensen

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 25-04-03 17:31

"Lars Jensen" <lars@puskas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> via Funktioner->Mappeindstillinger->Filtyper - jeg har prøvet at sætte
> explorer.exe til at åbne mappen, men så bliver den åbnet i et nyt vindue.

Tjaaa, mit bedste bud er at forsøge at sætte "ingen" til at åbne mapper. Mon
så ikke explorer finder ud af det? hehe lyder måske ulogisk men sådan er det
jo sommetider....
Jakob

Fra : Leo.E

Dato : 26-04-03 07:56

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> wrote in message news:<3ea962d0$0$42577$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Lars Jensen" <lars@puskas.dk> skrev i en meddelelse

> DOS-promt
> Nu
Har du prøvet i-funktioner-generelt-gennemse mapper-åbn alle osv

Fra : LarsJ

Dato : 27-04-03 10:25

le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote in

> [...]

Der var intet andet, der virkede end en systemgendannelse fra dagen før...
egentlig en ret rar feature, når man tænker over det, men tak for hjælpen,
begge to!

Mvh. Lars