MS Windows
briani 27239
Win 98 - stifinder
Fra : ivan

Dato : 25-04-03 08:29

Hej...........

Kan man styre hvordan stifinder skal åbne, min starter altid med at åbne
mit C-drev (folde ud), kunne man f.eks. få stifinder til åbne/folde mit F-
drev ?

ivan - TIA

Fra : Poul Erik

Dato : 25-04-03 09:31

On 25 Apr 2003 07:29:21 GMT, ivan <ivan@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>mit C-drev (folde ud), kunne man f.eks. få stifinder til åbne/folde mit F-

Det korte svar er "Ja", men du vil jo nok også gerne vide hvordan.

For at få "Stifinderen" til at åbne i en bestemt folder / drev, skal
man ændre genvejen så den peger på den folder /drev der ønskes åbnet.
Eksempel: "C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE /n,/e,C:\" og ændre så "C:\" til
den folder / drev der ønskes åbnet, I dette tilfælde "F:\"

Det er hele trickset.