Bios til ASUS A7A266-E
Fra : Kasper

Dato : 25-04-03 08:54

Hej

Jeg har erfaret vha. dette link
http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx at der eksisterer en
bios version 1012 til ASUS A7A266-E.

Jeg har dog kun kunnet finde en 1012e beta 3.. ved du hvor jeg kan finde
denne 1012 version..

Mvh. Kasper (news@baas.dk)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-04-03 10:43

> Jeg har erfaret vha. dette link
> http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx at der eksisterer
en
> bios version 1012 til ASUS A7A266-E.

Under deres downloadsektion findes kun 1011:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7A266-E
Dog er det ofte at man finder mere på AsusUpdate end via deres side. Bare
sørg for at connecte til den tyske. Du kan evt. også skrive til den tyske
support. De er lynhurtige og går gennem ild og vand for dig. De skrev
eksempelvis en speciel BIOS-update til en af mine kammerater, da han havde
et kompitabilitetsproblem med hans P4PE.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Martin K

Dato : 26-04-03 17:55

Kasper wrote:
> [...]
> eksisterer en bios version 1012 til ASUS A7A266-E.
>
> Jeg har dog kun kunnet finde en 1012e beta 3.. ved du hvor jeg kan

Hvad er problemet med boardet? Jeg har set et Asus A7A266-E, og har flashet
fra ver. 1009 til 1011, og det kører bare. Jeg kan ikke se nogen grund til
at opdatere bios yderligere. Den kan da alt det den skal eller...?

--
Martin K

Fra : Flemming

Dato : 27-04-03 09:22

Helt enig med Martin. 1011 kører perfekt.

Flemming P.

Fra : Kasper

Dato : 27-04-03 20:32

kører i med 1011 og xp2600+

Mvh. Kasper

Fra : Rene Sørensen

Dato : 27-04-03 22:30

Skulle selv spørge om det samme, for jeg har sat en 2400XP i boardet men den
går ned da den via ASUS ikke er kompatibel med så høj en CPU, derfor den nye
update.
René, Roskilde

Fra : Rene Sørensen

Dato : 27-04-03 22:37

fandt lige et link ---->
http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx
Men jeg har ikke lige haft tid til at flashe med den 1012b endnu, så jeg ved
ikke hvordan det vil køre.
René,Roskilde

Fra : Flemming

Dato : 29-04-03 18:28

Kig her http://www.asus.com.cn/support/cpusupport/cpusupport.aspx og i vil
erfare at Jers mb kan klare XP2600+ dog kræver det at det er 266Mhz
modellen, det kan i chekke ved at kigge på chippen: AXD A 2600 D K V 3 D
(333Mhz) AXD A 2600 D K V 3 C (266Mhz). I skal ligeledes være sikre
på at Jeres board er Rev. 1.07 (kig mellen Pci slot 1 og 2)

Flemming P.

Asus A7V266-E Bios 1011
XP2200+ ved 1800Mhz
Vcore 1.65V
512 mb ram

Fra : Martin K

Dato : 28-04-03 17:53

Kasper wrote:
> kører i med 1011 og xp2600+

Nix - med en AMD Athlon XP 1700+ @ 1466 (Palomino)...

svjv er det højeste den kan klare på BIOS 1011 2100+...

--
Martin K