Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A70 - Videoimpression
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 24-04-03 19:19

Hej,

Er der nogen af jer, der har fået ovenstående program til at virke med et
A70?
Programmet kan ikke finde mit kameraet. "Cannot connect to video capture
device"

Tue

Fra : Per Jefsen

Dato : 25-04-03 09:45

> [...]
> A70?
> Programmet kan ikke finde mit kameraet. "Cannot connect to video capture

Det skyldes at dit A70 ikke er et video capture device. Hvis du vil
redigere dine "film" fra A70 i et redigeringsprogram, skal du downloade dem
ligesom alm. billeder via sit USB kabel, og herefter importere dem.

mvh

Per

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 25-04-03 13:13

> [...]
dem
> ligesom alm. billeder via sit USB kabel, og herefter importere dem.

Ok - tak for svar.
Det er da egentlig mærkeligt, at jeg så får programmet med, for jeg kan vel
ikke rigtigt bruge det til noget så. Måske det bare er en standard cd, som
følger med alle deres digitalkameraer.

Tue