Soltek SL75KV
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 24-04-03 19:17

Hejsa.

Kan subject ikke køre Windows XP ?

Erik.

Fra : reno

Dato : 24-04-03 19:41

jo da.
mvh reno
"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse
news:7fagav438ppfjab8i23omahdmaqhcdfhmq@4ax.com...
> Hejsa.
>
> Kan subject ikke køre Windows XP ?
>
> Erik.

Fra : Per

Dato : 24-04-03 21:47

On Thu, 24 Apr 2003 20:16:44 +0200, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Kan subject ikke køre Windows XP ?

Jo da, selvf. kan det det. Hvad er problemet da ?

mvh Per

Fra : JK

Dato : 24-04-03 19:50

wrote:

>Hejsa.
>
>Kan subject ikke køre Windows XP ?

Alle cpu'er over 266 MHz skulle kunne køre XP.

Men XP cpu'er refererer normalt til cpu'er for frontbus 133 MHz, eller
266 MHz som AMD kalder det, og det kan SL75KV ikke. Det har nemlig Via
kt133 chipset. SL75KAV kan, - det har kt133a chipset.

Thunderbird findes i udgaver til fsb200 (100 MHz på bundkortet) og vil
være velegnede. Ligesom Durons. Evt. vil en bios opdatering være
påkrævet.

hilsen

John

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 24-04-03 20:36

Tak for svarene. Jeg er ikke selv løbet ind i problemet endnu, idet
jeg ikke har prøvet at installere, men jeg har blot hørt, at det ikke
kan lade sig gøre.

JK du ridser op hvad der er årsagen, og det lyder rimeligt.

reno og per har i installeret XP på SL75KV ?

mvh, Erik.

Fra : Per

Dato : 25-04-03 11:55

On Thu, 24 Apr 2003 21:35:35 +0200, Erik Jakobsen <eja@urbakken.dk>
wrote:

>reno og per har i installeret XP på SL75KV ?

Jeps. Kører fint på mit gamle board m. en 700 MHz Duron

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 25-04-03 15:42

On Fri, 25 Apr 2003 10:54:36 +0000, Per <nospam@nowhere.nomore> wrote:

>Jeps. Kører fint på mit gamle board m. en 700 MHz Duron

Tak for info Per. Jeg må prøve det

Erik

Fra : reno

Dato : 25-04-03 06:21

Beklager jeg troede at du mente soltek sl75kav.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 25-04-03 08:10

On Fri, 25 Apr 2003 07:21:26 +0200, "reno" <leomastek@mail.tele.dk>
wrote:

>Beklager jeg troede at du mente soltek sl75kav.
>mvh. reno

Ingen grund til at beklage. Det kan jo ske for os alle reno

Erik