Problem Med Påhængsmotor
Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-04-03 17:44

Der kommer en højlydt raslen/klingene lyd fra
motoren, som jeg ikke kan hitte ud af hvad er

Da min mekanikker åbenbart ikke er interesseret
i mig, er jeg derfor nu ret rådvild :(

På min hjemmeside, har jeg lagt en mere detaljeret
beskrivelse af historien og problemet.

http://www.dondata.dk/Mariner.html

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-04-03 23:24

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Der kommer en højlydt raslen/klingene lyd fra
> motoren, som jeg ikke kan hitte ud af hvad er

Et gæt kunne være et slidt hovedleje, så svinghjulsmassen/magneterne slår mod
et eller andet...

Prøv at klistere noget tape på eksempelvis magneterne og se så, om det bliver
revet i stykker.

Claus

Fra : Wayne

Dato : 25-04-03 20:12

Vil du have prof. hjælp.......... Så ring til : Triton Marine, i Hvidovre.
36 75 46 18

(Nu skriver du jo ikke lige hvor du bor !!)

http://www.tritonmarineservice.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 25-04-03 20:45

"Wayne" <joerlund@stofanet.dk> wrote
> (Nu skriver du jo ikke lige hvor du bor !!)

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E
Nej det glemte jeg vidst - Grenå/Østjylland.

Fra : knudbjarne

Dato : 07-05-03 20:23

http://www.kandu.dk/

Fra : Tim Sørensen