Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pol.-filter til G3 købes i DK - HVOR???
Fra : Ruben Spliid

Dato : 24-04-03 16:45

Som overskriften siger, så leder jeg efter et sted til at erhverve mig et
pol-filter til mit Canon G3 - Helst i DK!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-04-03 16:48

"Ruben Spliid" <run-ice@get2net.dk> wrote in

> Som overskriften siger, så leder jeg efter et sted til at erhverve mig et
> pol-filter til mit Canon G3 - Helst i DK!

Du skal så vidt jeg ved have en adapter til dit G3 for at kunne montere et
filter på det... eller tager jeg fejl? (Jeg venter selv spændt på mit G3,
så jeg har ikke prøvet det i praksis)

Du kan købe den originale Canon adapter til rimelig høje priser her i
Danmark, eller du kan købe en uoriginal (og filtre) fra www.lensmate-
online.com i USA.

Flemming

Fra : J@N

Dato : 24-04-03 17:39

"Ruben Spliid" <run-ice@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Som overskriften siger, så leder jeg efter et sted til at erhverve mig et
> pol-filter til mit Canon G3 - Helst i DK!

Du skal selvfølgelig købe i Danmark, det gjorde jeg oven i købet til en af
EU's laveste priser hos www.photoshop.dk, billigere end Tyskland.
Eks.:
Hama M58 POL filter Cirkulær, pris 199,- + porto

Jan