nybegynder søger hjælp mht. tables
Fra : Jens Andersen

Dato : 24-04-03 17:38

hejsa,
der er nu gået flere uger siden jeg begyndte på html. og har ikke
rigtig fået taget mig sammen siden. men idag blev det så.
jeg vil starte helt forfra og er begyndt igen.
jeg er i gang med et layout til min side. men har selvfølgelig
lidt problemer med nogen table's så hvis der er en eller flere
der er en haj til html og har msn(da det er 10gange lettere end
at skrive over mail) må i MEGET gerne kontakte mig på min msn:
jsa125@hotmail.com
det skal lige siges at jeg ikke bruger nogen programer til at
skrive html i. jeg bruger notepad da jeg gerne vil lære det helt
fra bunden.
På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-04-03 20:45

Jens Andersen skrev:

> jeg er i gang med et layout til min side. men har selvfølgelig
> lidt problemer med nogen table's

Hvis du kan give et link til siden - sammen med en beskrivelse af
hvad der er galt med udseendet - er der en god chance for at du kan
få hjælp her i gruppen.

> så hvis der er en eller flere der er en haj til html og har
> msn(da det er 10gange lettere end at skrive over mail) må i
> MEGET gerne kontakte mig på min msn: jsa125@hotmail.com

De fleste af skribenterne her foretrækker nok at holde debatten på
usenet. Kommunikerer man via mail er der kun ganske få personer der
får glæde af et spørgsmål - skriver man i stedet på usenet kan alle
deltagere i gruppen deltage, enten som læsere eller skribenter
(eller begge dele).

> det skal lige siges at jeg ikke bruger nogen programer til at
> skrive html i. jeg bruger notepad da jeg gerne vil lære det helt
> fra bunden.

Notepad kan bestemt også bruges - men jeg ville alligevel overveje
at finde en lidt mere avanceret editor. Der findes utallige gratis
eller næsten-gratis html-editorer - se for eksempel en liste over
share- og freewareprogrammer her:
<http://tucows.cybercity.dk/htmledit95_default.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen