Ny BIOS opdatering til Aldi's Medion Titan~
Fra : Junior

Dato : 24-04-03 10:56

Hejsa

Medion har frigivet en BIOS opdatering til Aldi's Medion Titanium 8008
XL.

http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=132&name1=%20Titanium%20Medion%208008

Den nye version er 2.12. Den nuværende er 2.09.

Er der nogen som har opdateret bios'en?
Er der nogen som ved hvad der er af ændringer til bios'en.

Mvh. Morten

Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 25-04-03 09:39

Der har et bundkort, panel m.m. magen til kan jeg vel tillade mig at være
med.
Jeg ved ikke hvad de har ændret ! Har ikke lagt mærke til noget endnu.
Bios 1.1b til MD8000XL, MS6701. fra 09/04-03.
Gjorde det forøvrigt på diskette drev, selvom Medion skriver CD-rom.
Håbede på at de havde ændret noget CPU-fan hastighed, da jeg bliver nødt
til at kører med CPUCooler for at styrer fanen, for at CPU ikke bliver for
varm.

" KLIP "