Angående remote værktøj
Fra : Pelle Pop

Dato : 24-04-03 10:22

Jeg skal lige høre om der er nogle herinde der kan hjælpe mig med følgende:

Jeg vil gerne have fingrene i et program i stil med PC-Anywhere eller Netop,
altså et remote styringsværktøj. Det specielle ved min situation er, at jeg
sidder bag en router hvor der IKKE er mulighed for at lave NAT entries...så
programmet skal kunne køre igennem en standard port (port21) eller en anden
port der er åben som standard. Er der nogle der kender til sådan et program?

på forhånd mange tak!

Fra : VIP

Dato : 24-04-03 10:53

du kan bruge RealVNC www.realvnc.com

se her hvorledes du kan ændre porten til f.eks 21
http://danbbs.dk/~duelund/pcinfo/vnc/index.htm#3

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Pelle Pop

Dato : 24-04-03 11:20

Jeg takker mange gange for det yderst kvalificerede råd....taaaak!

Fra : Pelle Pop

Dato : 25-04-03 12:42

Sådan....

Jeg har taget REALVNC i brug....og det spiller bare...kanon, og en fed
manual du har lavet! Mange tak, og god weekend!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 24-04-03 11:37

TightVNC er et udmærket værktøj, som jeg selv bruger. Det er desuden
freeware og virker mellem næsten alle kendte platforme.
http://www.tightvnc.com/

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Christian Lyng

Dato : 24-04-03 15:27

> TightVNC er et udmærket værktøj, som jeg selv bruger. Det er desuden
> freeware og virker mellem næsten alle kendte platforme.

incl commodore64.....
http://www.sics.se/~adam/uvnc/demo.html

Chr.