hjælp til at finde katteklinik
Fra : Amie

Dato : 24-04-03 09:02

Hejsa

Så.. nu har jeg bestemt at min ene hunkant skal fikses. Hun er i løbetid med
en uges mellemrum og det er alt for syndt for hende. Nu skal man jo vælge en
dyrelæge som man kan stole på. Har en angst for at får at der skal ske noget
under narkosen, da mine forældres hundevalp desværre døde af det. Jeg bor i
københavn og har hørt/læst så meget godt om Felina katteklinik på
frederiksberg. Jeg har nu ledt over alt og kan simpehen ikke finde nogen
telefon nr eller hjemmeside til stedet. Er der nogen herinde der kan hjælpe
mig ??

Masser af miawen
Malene

Fra : TM

Dato : 24-04-03 09:15

Amie wrote:
> [...]
> over alt og kan simpehen ikke finde nogen telefon nr eller hjemmeside
> til stedet. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig ??

Hej

Raiku Sarvå kan jeg absolut give de varmeste anbefalinger!

Falstersvej 2, 2000 Fr. Berg.

Tlf.: 38 88 47 88 (Tlf. tid hverdage ml. kl.8-9)

Held og lykke med missen

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : TM

Dato : 24-04-03 09:17

Ups...forkert tlf. nr.

Rigtige er : 38 88 47 77

VH

Tina

Fra : Amie

Dato : 24-04-03 09:31

Mange 10000 gange tak.. Victor er allerede kommet i løbetid igen, så jeg
skal have fat i hende så hurtigt som muligt :)

Masser af miawen
Malene

Fra : Vibeke J

Dato : 24-04-03 12:13

> Raiku Sarvå kan jeg absolut give de varmeste anbefalinger!

Også jeg.

> Tlf.: 38 88 47 88 (Tlf. tid hverdage ml. kl.8-9)

Hun tager dog også telefonen på andre tider af dagen.

/Vibeke

Fra : TM

Dato : 24-04-03 12:13

Vibeke J wrote:

> Også jeg.

> Hun tager dog også telefonen på andre tider af dagen.
>
> /Vibeke

Ja, det er jeg klar over, men dette er bare den "officielle" tid, jeg har
opgivet!

MVH

Tina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-04-03 12:50

In <b886ds$ehk$1@news.cybercity.dk> TM wrote:
> Raiku Sarvå kan jeg absolut give de varmeste anbefalinger!

Også jeg
Og hjemmesideURL er:
http://www.felina.dk/