Kategorisering af trolde
Fra : -V-

Dato : 24-04-03 01:12

Jeg synes at denne artikel er interessant for de fleste læsere af denne
gruppe (og det kunne for den sags skyld også postes i snesevis af andre
grupper, herunder dk.kultur.film, dk.medier.tv og dk.politik)

http://www.io.com/~zikzak/troll_thesis.html

Umiddelbart kommer jeg til at tænke på nogle bestemte personer.
Kan vi udpege én af hver?

-V-

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-04-03 08:23

-V- wrote:
> [...]
> dk.medier.tv og dk.politik)
>
> http://www.io.com/~zikzak/troll_thesis.html
>
> Umiddelbart kommer jeg til at tænke på nogle bestemte personer.

Jeg tror nu der bliver larmende enighed om
én eller to bestemte personer..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-04-03 09:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> gruppe (og det kunne for den sags skyld også postes i snesevis af andre
> grupper, herunder dk.kultur.film, dk.medier.tv og dk.politik)

nu vi er igang kan vi jo også begynde at inddele alle i gruppen efter denne
skabelon:

http://www.winternet.com/~mikelr/flame1.html

Virker ham her bekendt?

http://www.winternet.com/~mikelr/flame39.html