Jazz Hvor Købe
Fra : David Rasmussen

Dato : 23-04-03 23:10

på nettet og i virkelighedens København?

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-04-03 04:48

> på nettet og i virkelighedens København?

www.cdskiven.dk

I den virkelige verden har de også en butik på Østerbro.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-04-03 09:04

Lars Frandsen wrote:
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

> www.cdskiven.dk
>
> I den virkelige verden har de også en butik på Østerbro.

Tak. Hvad med netbutikker uden for landet, men i EU? De er tit billigere.

/David

Fra : Jesper Barrit

Dato : 24-04-03 11:32

http://www.jazzmusic.dk/

Mvh Jesper Barrit

Fra : Chuck

Dato : 24-04-03 11:53

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> på nettet og i virkelighedens København?

I virkeligheden:
Jazzkælderen - Superb butik med god vejledning
JazzCup - Også god butik, men også med live musik

Fra : Jonas Torp

Dato : 24-04-03 21:45

----------
In article <3ea7c228$0$10436$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Chuck"
<chuck_759@hotmail.com> wrote:

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
>
> I virkeligheden:
> Jazzkælderen - Superb butik med god vejledning
> JazzCup - Også god butik, men også med live musik

....og jeg sidder så og bliver helt nostalgisk efter det legendariske og nu
hedengangne "Steve's Books & Records" ved Gl. Strand. Det var en butik med
atmosfære...

Fra : -V-

Dato : 24-04-03 20:48

Jonas Torp wrote:
> ...og jeg sidder så og bliver helt nostalgisk efter det legendariske
> og nu hedengangne "Steve's Books & Records" ved Gl. Strand. Det var
> en butik med atmosfære...

Var det ikke den, der åbnede i Frederiksborggade?

One of a kind.

-V-

Fra : Jonas Torp

Dato : 25-04-03 14:41

----------
In article <3ea83f84$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "-V-"
<Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Var det ikke den, der åbnede i Frederiksborggade?
>
> One of a kind.

Lige præcis. Men den lukkede igen for nylig. Så vidt jeg husker. Det var
også en fin forretning i Fr. borggade, men ikke heeeelt det samme og uden
Steve.

--
Jonas Torp
"The blackbirds are rough today" - C. Bukowski