MS Windows
briani 27239
nero cd burn
Fra : minibyb

Dato : 23-04-03 21:58

hej ng

hvordan kan det være at når jeg brænder med nero at bufferen trækker ALT
kræften ud af min xp1700+@2.2ghz??? musen hakker også når jeg brænder!!!
hvad er der galt??

på forhånd tak

p.s temp: 38c

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 23:45

minibyb skrev:

> hvordan kan det være at når jeg brænder med nero at bufferen
> trækker ALT kræften ud af min xp1700+@2.2ghz??? musen hakker også
> når jeg brænder!!! hvad er der galt??

Hvilket styresystem? Hvis du kører Win2000 eller XP så start joblisten
og hold øje med hvor mange % af cpu'en der bliver brugt på at brænde.
(Ctrl + Shift + ESC og klik på fanebladet Ydeevne).

Madsen.

Fra : //zigge

Dato : 24-04-03 07:47

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hej ng
>

> hvordan kan det være at når jeg brænder med nero at bufferen trækker ALT
> kræften ud af min xp1700+@2.2ghz??? musen hakker også når jeg brænder!!!
> hvad er der galt??

Jeg går ud fra at brænderen fysisk sidder på en anden kanal end din
harddisk. Ellers kan det give trafikpropper i systemet når brænder og HD
skal dele en kanal. Det får PCI-bussen til at gå i knæ hvis du også har
andre "PCI-tunge" processer kørende.

Mvh
//zigge

Fra : MN

Dato : 24-04-03 07:46

> [...]
> hej ng
>

> hvordan kan det være at når jeg brænder med nero at bufferen trækker ALT

Din brænder kører nok i PIO mode. Skift til DMA.

Det gør du under egenskaber for din IDE controller i enhedshåndteringen
,vælg den kanal brænderen sidder på og avanceret.

Mogens