Et pinligt besøg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-04-03 21:41

Godaften.

Her i eftermiddags skulle Nicki og jeg besøg en gammel veninde, som normalt
bor i London ( så vi ses meget sjældent ), men lige nu er på besøg hos sine
bedsteforældre her i Danmark, som jeg også kender fra mine tidliger år, men
som jeg heller ikke har set i rigtig mange år.

Hendes bedsteforældre har selv en tæve på 5 år, men eftersom det er begyndt
at knibe med benene, har de lært hende, at hun godt må gøre dit og dat på
nogen aviser, og hun ved hvor hun må gøre det, og hvor hun ikke må gøre det.
Det skal selvfølgelig lige tilføjes at hunden stadig kommer på gaden, at det
ikke udlukkende er en inde hund.

Nå, men Nicki og jeg kom, men vi var ikke mere end lige kommet ind i
lejligheden, før Nicki fløj hen i hjørnet ved aviserne og lettede ben op at
deres gardiner, nej hvor pinligt. Jeg ved godt at han selvfølgelig bare
ville sætte sit visitkort, men alligevel. Jeg undskyldte selvfølgelig rigtig
mange gang, men de tog det meget stille og roligt, så der var egnetlig ikke
noget at være pinlig over, men det er man selvfølgelig alligevel.

hundene var desværre ikke de bedste venner, men det gik alligevel.

Bare en lille pinlig historie

godnat herfra

Bolette

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-04-03 22:00

> Nå, men Nicki og jeg kom, men vi var ikke mere end lige kommet ind i
> lejligheden, før Nicki fløj hen i hjørnet ved aviserne og lettede ben op
at
> deres gardiner, nej hvor

Nu bliver du vel ikke fornærmet hvis jeg griner? *fniiis*
Haaahahahahaha...

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 24-04-03 07:25

Hejsa Bolette

Tro mig, jeg kender til den slags historier. Min rottweiler havde, i sine
unge dage, samme tildenser.

Men det værste var da vi lige var flyttet til en ny lejlighed i
Nordvest-kvarteret i Kbh. Lige ved siden af ligger der en stor park
(Lersøparken) hvor alle luftede/lufter deres hunde.

Rocco var ikke så social, og slet ikke overfor andre hanhunde, så det var
sjældent at vi fulgtes med nogen, elelr at han mødte andre hunde.

Men jeg havde selvfølgelig lagt mærke til hvem der kom i parken, på de tider
jeg oxo var der. Og jeg lagde blandt andet mærke til en blind pige, der
luftede hendes førerhund, Panja. Men da jeg ikke ville forstyrre og ikke var
sikker på hvor meget fri Panja havde, selvom hun løb løs rundt, så fik Rocco
ikke lov til at hilse på hende.

Dvs. en dag da jeg kom i parken, løb Panja og legede med 2 andre hunde. Og
de 3 ejere stod midt på græsplænen og snakkede. Rocco gik den flotteste
versade (Hestesprog for at gå nærmeste sidelæns) mens han småklynkede: Der
var andre hunde og en dejlig tæve.

Da de andre ejere så det, råbte de at jeg skulle slippe Rocco, at der ikke
ville ske noget, da deres hunde var kastreret.

Jeg slap Rocco og han løb med højhaleføring ud til dem. Først hilste de
snude mod snude, så en masse "gåen-rundt-om-hinanden-og-snuse-bagi" Og
logre, logre, logre.

Nu mente Rocco at næste trin var at alle gik til nærmeste træ og niflede op
ad det. Så han gik i forvejen, men da han kiggede tilbage efter de andre, så
var de blevet ved deres ejere. Rocco tøffede tilbage og opfordrede endnu
engang til engang fælles nifling og ad nærmeste træ, men de ignorerede hans

Så stod Rocco lidt, og vejrede situationen. Men da han er en høflig hund og
meget sprogsikker, så var han sikker på at man som ægte hanhund altså oxo
SKULLE nifle, som hilsen..............

Så han lettede benet og tissede direkte ned i den blinde piges gummestøvler.
Godt og grundigt.

Jeg må indrømme at jeg blev så flov at jeg kaldte Rocco til mig, og nærmest
flygtede fra åstedet, mens jeg råbte en undskyldning over skulderen.

Mne det var faktisk starten på nogen rigtig gode venskaber med de 3 andre
hundejere (Erling, Jesper og Annette)

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

There are easier things in life than finding a good man... like nailing
jello to a tree, for instance.
http://praxis-it.dk/dyr/
http://praxis-it.dk/humor/
http://praxis-it.dk/chezannette/

Fra : Leyna

Dato : 24-04-03 10:00

On Thu, 24 Apr 2003 08:24:57 +0200, "Pernille Lauridsen"
<pl@NOSPAMpraxis-it.dk> wrote:

>Så han lettede benet og tissede direkte ned i den blinde piges gummestøvler.
>Godt og grundigt.

HAHAHA... Her var jeg altså lige ved at blive kvalt i kaffen. Hold op,
hvor ville jeg gerne have set det... bare jeg ikke skulle have været
den med gummistøvlerne, altså!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J

Dato : 24-04-03 08:09

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

> Nå, men Nicki og jeg kom, men vi var ikke mere end lige kommet ind i
> lejligheden, før Nicki fløj hen i hjørnet ved aviserne og lettede ben op
at
> deres gardiner, nej hvor pinligt.

Fniiiis... Nej, han var vel i sin gode ret i og med at der lugtede af
toilet - hvordan kunne han vide det? Han har vel bare charme, selvtillid og
lækkert hår! Ligesom Max... Da han var ½ år var vi ovre og besøge Fiffi her
fra gruppen og hendes to Ridgebacks. Sigurd skulle ikke nyde noget af sådan
en ny lille hanhund i sin have, så han slappede af i et transportbur og Max
legede med Issa. Bagefter skulle vi da lige have en snak i stuen og det gik
fint - men Issas sækkeseng duftede vel nok dejligt - Max måtte lige tilføre
noget af sin egen aroma - lige foran den voksne Sigurd som lå der helt
sagesløs i sit bur!

Var der nogen der sagde naana-naana-naaaanaaaa....

:Pia