Guld i hofte
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 23-04-03 21:11

Hejsa.

Er der nogen her inde der har erfaring med at putte guld i hundens hofter?
Vores 11 år gammel korthåret collie, overvejer vi at få puttet guld i.
Faktisk har jeg bestilt tid.
Han har fået atroflex i de sidste par år, men nu kniber det ham at rejse sig
om aftenen. I dagtimerne tror han stadig han er en hundehvalp og leger med
de små, det betaler han så af på hver aften.
Han fejler ellers intet og har været os en super hund, med kun vaccinationer
hos dyrlægen, så han fortjener de chancer som er reelle, uden at jeg vil
forlænge hans liv for min skyld.
V H Gitte

Fra : Rikke Andersen

Dato : 24-04-03 09:20

Hej Gitte

Jeg har fået lagt guld i min Islandske Fårehund og det har hjulpet. Han har
HD og guldet har i hvert fald givet ham nogle ekstra gode forholdsvis
smertefri år.

Jeg har også prøvet Artoflex men generelt må jeg sige at jeg har væsentlig
bedre erfaring med et tilsvarende amerikansk produkt der hedder Cortaflex.

Mange hilsner

Rikke Andersen

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 24-04-03 11:45

Hejsa Rikke.

Jeg har også prøvet et andet mærke, noget pulver. Det var noget skidt.
Artroflexen har virket godt.
Glæder mig at guldet har virket på din hund. Jeg glæder mig til at se om vi
kan bruge det på jockum, det afhænger jo om hans almene tilstand og om der
er forandringer andre steder.

V H Gitte

Fra : Lars

Dato : 25-04-03 16:02

Hej Gitte

Jeg kender adskillige newfer, hvor det har hjulpet godt og har givet dem
nogle gode år.
Ind imellem er der så én, hvor det ikke hjælper ret meget, men det sker
rimelig sjældent

Hilsen Lars

Fra : Poul Erik Rise /SID

Dato : 28-04-03 11:27

"Lars" <vln@post11.tele.dk> writes:
>Jeg kender adskillige newfer, hvor det har hjulpet godt og har givet dem
>nogle gode år.
>Ind imellem er der så én, hvor det ikke hjælper ret meget, men det sker
>rimelig sjældent

Det hjalp i hvert fald ikke på min newf, og det var selv om det blev
foretaget på Ålborg dyrehospital hvor de "opfandt" metoden.

Et godt råd. Ringe rundt til flere dyrlæger og forhør dig. Der kan være
endda meget stor forskel på priserne.

Hilsen
Poul Erik Rise