Polgara er på "ferie" *snøft*
Fra : Pernille og Jesper

Dato : 23-04-03 21:07

Ja, så blev det på tide at sende Polgara en tur på "kærlighedsferie" og
hold da helt op, hvor hun mangler herhjemme! Vi kørte hende til Jylland
i eftermiddags og allerede mens jeg lavede mad manglede jeg min trofaste
"assistent". Og lige om lidt skal jeg i seng, og der er ingen lille
skrubbe til at trampe storspindende rundt i dynerne for bagefter at
lægge sig til at sove i min ene arm mens hun bliver nusset på sin
overdrevet bløde mave.

Så lige nu føler jeg ekstra meget med jer der har mistet en kat - og jeg
skal endda kun undvære hende i et par dage! Jeg håber sandelig det
lykkes i første runde så vi ikke skal hele turen igennem igen - men I
hører selvfølgelig nærmere.

/Pernille - og katteflokken minus 25%....

Fra : Elwarth

Dato : 23-04-03 21:18

"Pernille og Jesper" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så blev det på tide at sende Polgara en tur på "kærlighedsferie"

Hej Pernille
Det lyder spændende

og
> hold da helt op, hvor hun mangler herhjemme!

Ja, det kan jeg godt forestille mig, det er også min "frygt", når vi engang
når til det med killinger.

Venligst
Dorthe

Fra : Camilla Larsen

Dato : 23-04-03 21:22

>"Pernille og Jesper" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

Ihhh så er der snart små mivere i det odenske hjem*GGG* hvornår må vi
så komme og se radiomobiler?*fnis*

--
Camilla

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-04-03 12:52

Hej Camilla,

> Ihhh så er der snart små mivere i det odenske hjem*GGG* hvornår må vi
> så komme og se radiomobiler?*fnis*

snart og snart, det er vist som man tager det - foreløbig skal hun jo altså
lige parres først, ikke? *G*

/Pernille

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 24-04-03 19:02

Hej Pernille.
Hvem er hendes udkårne?

Mvh. Else.

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 25-04-03 01:20

Hej Else,

> Hej Pernille.
> Hvem er hendes udkårne?

det er såmænd Librian Leopold - se ham på skovkatteringens
hankatteliste.... Så her skal laves røde skovtøser - hvis altså kattene
vil som jeg vil...

/Pernille

Fra : Mette Jensen

Dato : 24-04-03 16:05

"Pernille og Jesper" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev:

> Ja, så blev det på tide at sende Polgara en tur på "kærlighedsferie" og
> hold da helt op, hvor hun mangler herhjemme!

Det kender jeg kun alt for godt! Utroligt at et dyr kan mangle SÅ meget!

> [...]
> skal endda kun undvære hende i et par dage! Jeg håber sandelig det
> lykkes i første runde så vi ikke skal hele turen igennem igen - men I

Nu har jeg lige fået Muffe hjem og det er bare rigtigt dejligt. Man finder
faktisk først ud af, hvor meget man mangler dem, når de kommer hjem igen!!
Og jeg skal nok lade være med at fortælle dig hvor lang tid,
jeg har undværet min pige.... For så besvimer du da

> /Pernille - og katteflokken minus 25%....

Med venlig hilsen Mette Jensen - Men en katteflok på 100% igen.
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-04-03 20:27

Hej Pernille!
Åååhhh hvor jeg husker det! Da Vianna var på kærlighedsferie hos
Gonzo's far, også i jylland. Og jeg sagde til Jakob " Jeg gør det
ALDRIG mere!!!!! Jeg savnede hende SÅ utrolig meget, altså. Det var
frygteligt Og tøsen ville heller ikke gå i løbetid, men hun
hyggede sig vidst meget godt alligevel

Håber det kommer til at gå godt

Knus Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte