width:100% giver ikke 100%...
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-04-03 21:05

right:0px;">

Ovenstående giver - i mozilla - en boks der fylder hele bredden.

IE og Opera har en "margin" der ca. fylder som scrollbaren, selvom
jeg angiver scroll:no i body.
Hvordan får jeg IE/Opera til at *fatte* at jeg mener 100% når jeg
skriver det ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-03 21:20

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> skrev :

>IE og Opera har en "margin" der ca. fylder som scrollbaren, selvom
>jeg angiver scroll:no i body.

Nu er scroll=no ikke valid html, så det er ikke sikkert at
browseren vil acceptere den, brug css i stedet for og her skal
skal Opera også have sat padding til 0

Vil du have scrollbaren væk i IE, så
eller auto i stedet for hidden, hvis scrollbar skal komme når den
er nødvendig.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-04-03 22:15

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Vil du have scrollbaren væk i IE, så
> eller auto i stedet for hidden, hvis scrollbar skal komme når den
> er nødvendig.

Tak skal du ha - det virker perfekt :)