Operatørlogo på Nokia 6210
Fra : Niki Nielsen

Dato : 23-03-01 21:44

Hejsa...

Et lille spørgsmål....

Hvordan fjerner man operatørlogo igen ??

Niki Nielsen
ICQ: 11174183

Verden ændrer sig så hurtigt, at de der siger,
det kan ikke lade sig gøre - skal lade være
med at afbryde dem, der er i gang med det.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-03-01 22:39

"Niki Nielsen" <thebug@trashcan.dk> skrev
> Hvordan fjerner man operatørlogo igen ??

Send og gem et tomt logo.
Hvis du har abonnement hos Sonofon, sender du en
SMS med beskeden CLEAR til nummer 20666666.

Vh Mark

Fra : Møgelmose

Dato : 23-03-01 23:15

Man kan ikke sende et tomt logo til sin telefon for at få sit originale logo
tilbage jeg har tit benyttet mig af at lave et logo hvor der ikke står noget
i bare for at få andre til at tro der ikke er noget signal hæhæ
Løsningen er at sende et logo med forkert operatør dvs. at hvis du har VIC
så skal du sende f.eks. et logo som om du havde sonofon så sletter den det
gamle logo og gemmer sonofon logoet men du bruger jo ikke sonofon så den
viser det ikke AHAA...!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Jakob V

Dato : 24-03-01 01:19

> [...]
> gamle logo og gemmer sonofon logoet men du bruger jo ikke sonofon så den

Jeg mener at www.sol.dk tilbyder dette. Men jeg er træt og gider ikke tjekke
det.

Mvh. Jakob V