statistik
Fra : Janus Olsen

Dato : 23-04-03 20:58

Hej, jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men vi få se.
Jeg har nu efter at have haft hjemmeside i 1½år fundet ud af at der bliver
ført statistik over trafikken på hjemmesiden, men jeg er lidt i tvivl om
hvad de forskellige betegnelser dækker over.
blandt andet
Hits
Visits
Sites
Unique Sites
Unique url's
Så hvis der er nogen der kan forklare hvad de dækker over ville jeg blive
glad
MVH Janus Olsen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 23-04-03 21:26

"Janus" == Janus Olsen <janus@basicelectronics.dk> writes:

> [...]
> Unique url's
> Så hvis der er nogen der kan forklare hvad de dækker over ville jeg blive

Det afhænger af hvad det er for et program der laver oversigten. Det
kunne godt lyde lidt som webalizer <http://www.mrunix.net/webalizer/>
du har din statistik fra, men ellers kan din serveradministrator vel
svare på dine spørgsmål.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>