MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan oprettes et gendannelsespunkt?
Fra : Martin K

Dato : 23-04-03 20:02

Tja... hvordan gøres subjekt? Det er til WinXP Pro DK - skal lige gøres før
jeg vil afinstallere den famøse Q811493 opdatering...

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-04-03 20:36

Det gør du således under menuen :

start| programs | Accessories | System tools | System restore

Fra : Martin K

Dato : 24-04-03 18:40

Jens Jensen wrote:
> Det gør du således under menuen :
>
> start| programs | Accessories | System tools | System restore

Jeg takker mange gange - det er nu oprettet...

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 20:41

Martin K skrev:

> Tja... hvordan gøres subjekt? Det er til WinXP Pro DK - skal lige
> gøres før jeg vil afinstallere den famøse Q811493 opdatering...

Jeg ved ikke hvordan man opretter et gendannelsespunkt, men det
gør andre sikkert. Vil blot lige anbefale dig at slukke for dit
antivirusprogram inden at du installerer Q811493. Det tyder på at
det har fungeret for flere i <news:public.microsoft.windowsupdate>

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 24-04-03 18:41

Madsen wrote:
> Jeg ved ikke hvordan man opretter et gendannelsespunkt, men det
> gør andre sikkert.

Nemlig, og jeg hat allerede oprettet et sådant...

> Vil blot lige anbefale dig at slukke for dit
> antivirusprogram inden at du installerer Q811493. Det tyder på at
> det har fungeret for flere i <news:public.microsoft.windowsupdate>

OK, du mener jeg skal prøve at installere skidtet igen bare uden AV software
slået til?!? Har det nogen indflydelse på hastigheden efterfølgende?

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 26-04-03 19:44

Martin K skrev:

> OK, du mener jeg skal prøve at installere skidtet igen bare uden
> AV software slået til?!?

Ja.

> Har det nogen indflydelse på hastigheden efterfølgende?

Det er der flere der påstår i <news:public.microsoft.windowsupdate>
i hvert tilfælde.

Madsen.