Weeee....Så kom Tessa hjem....
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 23-04-03 19:48

Hejsa alle sammen.

Ja, så fik vi vores nye familiemedlem hjem.

Hun har nu været i vores hjem i ca. 2 timer og alt går fint indtil videre.
Hun er legesyg som bare pokker. Hun havde kun været her i ca. 1 time før
hun spiste og drak flittigt. Køreturen hjem (gennem kbh. og så lidt ud på
landet) klarede hun også rigtig flot. Der var overhovedet ingen problemer.
Min forlovede sad med hende på skødet og hun var helt tryg så det ud til.
Hun lavede da i hvert fald allerede ballade der.
Hendes nye hjem er også allerede blevet indviet, et par gange og hun virker
meget nysgerrig for at se det hele. Dog er hun stadig og forståeligt nok
MEGET forsigtig.
Nu ligger hun i en kasse vi har lavet til hende og SNORKER c",)

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 23-04-03 20:19

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in
message news:3ea6dfd2$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hejsa alle sammen.
>
> Ja, så fik vi vores nye familiemedlem hjem.
>
> Tessa, Malou og Kenneth

Tillykke herfra - og husk nu at nyde det

-Trine

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 24-04-03 15:49

> Tillykke herfra - og husk nu at nyde det
>
> -Trine

Tak Trine c",)

Du kan tro vi nyder det i fulde drag.

Lige nu tager både min forlovede og Tessa et velfortjent hvil på sofaen.
Hun holdte os begge vågne HELE natten, i hvert fald det meste.
Dagen idag har Tessa så indtil videre brugt på at udforske sit nye hjem og
lave ballade. Min forlovede har i hvert fald haft rigeligt at se til.
Nu kommer så det med at få hende renlig. Hun er nemlig bange for aviser og
nægter fuldstændig at gå på dem. At få hende til at tisse/lave på en avis
er derfor komplet umuligt.
Vi prøver så i stedet at få hende ud på altanen når vi ser tegn på at skal
til at ske noget. Desværre lykkes det LANGT fra altid c",)

Men det er satme dejligt at have hende her.

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Smat

Dato : 27-04-03 07:09

> [...]
> til at ske noget. Desværre lykkes det LANGT fra altid c",)
>
> Men det er satme dejligt at have hende her.

Ja tillykke med hende, det er altså bare noget af det hyggeligste at få
sådan en klump hjem
Ang. renlighed så siger de kloge at man ikke skal bruge aviser, så det
behøver du ikke bekymre dig om at hun ikke vil.
MVH
Margrethe

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-04-03 08:47

> [...]
> Ang. renlighed så siger de kloge at man ikke skal bruge aviser, så det
> behøver du ikke bekymre dig om at hun ikke vil.

Tusind tak Margrethe c",)

Det er jo meget rart at vide. Indtil videre har vi også kun brugt aviser
til at dække af hvor hun har haft et lille uheld.
Dog bliver hun bedre og bedre til at "sige til" når hun skal en tur uden
for. Desværre stadig bare LANGT fra altid....

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Smat

Dato : 27-04-03 19:17

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3eab8ae2$0$123$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Dog bliver hun bedre og bedre til at "sige til" når hun skal en tur uden
> for. Desværre stadig bare LANGT fra altid....

Fat mod, Apollo er nu 7 mdr. og vi er lige kommet hjem til en svensk
skovsø..... så længe havde jeg ikke troet det ville tage. Men det er første
uheld på 2½ uge, så måske er han ved at lærer det.
Vi har været til konfirmation idag, så min søster havde lovet at hun ville
kigge forbi og lukke ham ud i haven en times tid. Men hun har skrevet en
seddel at hun var her i over to timer og han nægtede at gå ud Skørre
hund. Men det gode ved det er at da hun gik havde han ikke haft uheld, åg
der havde han ikke tisset i 7 timer, så noget kan han da holde sig, det var
bare ærgeligt at han ikke tog den sidste 1½ time med
Jeg håber bestemt for jer at Tessa bliver hurtigt renlig, det gør de fleste
hunde trods alt

Margrethe

Fra : Therese

Dato : 27-04-03 21:40

"Smat" skrev i en meddelelse
> [...]
første
> uheld på 2½ uge, så måske er han ved at lærer det.

Hej Margrethe
Du skulle jo aldrig have sagt det i torsdags. Det går altid galt når man
fortæller at_nu_er han blevet renlig )
--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 28-04-03 08:07

> Hej Margrethe
> Du skulle jo aldrig have sagt det i torsdags. Det går altid galt når man
> fortæller at_nu_er han blevet renlig )
> --
Sagde heller ikke han var kun tæt på

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-04-03 06:09

> [...]
> bare ærgeligt at han ikke tog den sidste 1½ time med
> Jeg håber bestemt for jer at Tessa bliver hurtigt renlig, det gør de

Hej Margrethe.

Vi har masser af mod og tålmodighed. Vi forventer intet, på den måde bliver
vi ikke skuffede når hun har et uheld.
Dog må jeg sige, med en del stolthed i stemmen, at vores Tessa er _meget_
dygtig. Hun er allerede begyndt at "sige til" når hun skal og prøver at
vente til vi når ud. Det lykkes ikke hver gang men det bliver bedre.
Det var da lidt synd for Apollo. Han ville garanteret gerne have kunne
holdt sig den 1½ time men kunne bare ikke. Ellers flot at holdt sig i hele
7 timer.

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Ditte K

Dato : 24-04-03 14:56

Ih hvor dejligt *S*

Husk at have kameraet liggende i nærheden hele tiden.

Tillykke med vidunderet, bare det var mig *S*

Ditte

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 24-04-03 15:50

> Ih hvor dejligt *S*
>
> Husk at have kameraet liggende i nærheden hele tiden.
>
> Tillykke med vidunderet, bare det var mig *S*
>
> Ditte

Tak Ditte c",)

Du kan tro vi har købt stort ind af film til kameraet. Vi skal jo gerne
have så mange billeder af hende som muligt. Enhver ny situation bliver der
taget billeder af.

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 24-04-03 18:50

> [...]
> MEGET forsigtig.
> Nu ligger hun i en kasse vi har lavet til hende og SNORKER c",)

Stort tillykke med hende :0)

Hilsen Betina og stort vuf fra Bailey

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-04-03 08:42

> Stort tillykke med hende :0)
>
> Hilsen Betina og stort vuf fra Bailey

Tusind tak c",)

Ja, nu har vi jo haft hende et par dage og det går bedre og bedre med mange
ting. Visse ting halter dog lidt efter endnu, som f.eks renligheden men
hvad kan man forvente at sådan en lille bebse

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth